بیمه البرز نمایندگی ملاشاهی کد6595

زاهدان خیابان طالقانی جنب مخابرات روبرو امور مشترکین تلفن همراه

بیمه البرز نمایندگی ملاشاهی کد6595

زاهدان خیابان طالقانی جنب مخابرات روبرو امور مشترکین تلفن همراه

ناوگروه صلح

1394/7/30 پنجشنبه

به منظور تحکیم ارتباطات،ناوگروه صلح و دوستی نیروی دریایی ارتش در روسیه پهلو گرفت

ناوگروه صلح و دوستی نیروی دریایی ارتش صبح امروز در بندر آستاراخان کشور روسیه پهلو گرفت.

 

ناوگروه صلح و دوستی نیروی دریایی ارتش صبح امروز در بندر آستاراخان کشور روسیه پهلو گرفت.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، ناوگروه صلح و دوستی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل از ناوشکن دماوند و ناوهای موشک انداز پیکان و جوشن صبح امروز وارد بندر آستاراخان کشور روسیه شد.

این ناوگروه با هدف صلح و دوستی و به منظور تحکیم ارتباطات در زمینه حفظ امنیت دریای خزر و توسعه تعاملات دریایی و روابط فرهنگی پس از سه روز دریانوردی در کشور روسیه پهلو گرفت.

دیدار با فرماندهان ناوگان نیروی دریایی روسیه در دریای خزر و برگزاری مسابقات دوستانه ورزشی از جمله برنامه های پیش بینی شده در طول حضور ناوگروه کشورمان در بندر آستاراخان روسیه است.

این نخستین مأموریت ناوشکن دماوند به بنادر کشورهای خارجی و دومین سفر ناوگروه های کشورمان به روسیه است. پیش از این و در تیرماه سال 1392 ناوگروه نیروی دریایی ارتش برای نخستین بار عازم کشور روسیه شده بود.

بندر باکو کشور آذربایجان مقصد بعدی ناوگروه صلح و دوستی کشورمان در دریای خزر است

رزمایش ارتش

با دستیابی به تمام اهداف از پیش تعیین شده؛رزمایش مشترک محرم ارتش جمهوری اسلامی ایران پایان یافت

رزمایش مشترک محرم ارتش جمهوری اسلامی ایران با دستیابی به تمامی اهداف از پیش تعیین شده و با نظارت کارشناسان مجرب ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت پایان یافت.

 

رزمایش مشترک محرم ارتش جمهوری اسلامی ایران با دستیابی به تمامی اهداف از پیش تعیین شده و با نظارت کارشناسان مجرب ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی ارتش، این رزمایش پس از دو روز انجام عملیات های پیچیده و متعدد زمینی، هوایی و پدافندی با دستیابی به تمامی اهداف رزمایش، شناسایی نقاط قوت و ضعف،انتقال تجربه به کارکنان جوان، بهره گیری از تازه ترین و علمی ترین فنون تاکتیکی و رزمی روز دنیا با موفقیت پایان یافت.

ایجاد میدان های مین و موانع مهندسی و اجرای تخریبات و انفجارات تاکتیکی توسط یکان های مهندسی رزمی نزاجا، اجرای آتش پرحجم یکان های توپخانه ای سنگین و نیمه سنگین نیروی زمینی و عملیات اسلینگ و تخلیه مجروحان و تجهیزات و ادوات رزمی همراه با شلیک موشک های بهینه سازی شده «تاو» توسط بالگردهای هجومی هوانیروز علیه اهداف از پیش تعیین شده و در پشتیبانی از یکان های واکنش سریع نیروی زمینی ارتش بخش دیگری از عملیات های موفق اجرا شده در روز دوم و پایانی این رزمایش بزرگ و مشترک بود

پوردستان




امیر پوردستان در جمع خبرنگاران: نیروهای مسلح کشور به هر تهدیدی سخت و کوبنده پاسخ خواهند داد

فرمانده زمینی ارتش با تأکید بر آمادگی نیروهای مسلح کشور گفت: پاسخ نیروهای مسلح به هر تهدیدی سخت، خشن و کوبنده خواهد بود.

به گزارش قرارگاه رسانه ای رزمایش محرم، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه بازدید از یکان‌های آماده به رزم این نیرو با حضور در جمع خبرنگاران به برخی تهدیدهای موجود در منطقه اشاره و تصریح کرد: نیروهای مسلح با توجه به این تهدیدات نیابتی و به‌عنوان بازوی نظام موظفند ظرفیت‌های خود را افزایش دهند.

وی افزایش آمادگی‌های نیروهای مسلح را از اهداف رزمایش محرم برشمرد و افزود: این رزمایش را یک رزمایش دفاعی امنیتی در استان‌های کرمانشاه و ایلام دانست.

فرمانده نزاجا عنوان کرد: نیروهای مسلح کشور آماده‌اند و ملت ما مطمئن باشند که هیچ تهدیدی متوجه آنها  نیست.

امیر پوردستان تأکید کرد: پاسخ نیروهای مسلح به هر تهدیدی سخت، خشن و کوبنده خواهد بود.

وی با اشاره به جنایات گروهک‌های تروریستی و تکفیری در سطح منطقه گفت: این گروهک‌ها با حمایت‌های مالی برخی کشورهای منطقه و به نیابت از آمریکا و رژیم صهیونیستی دست به جنایت می‌زنند و ما موظفیم که متناسب با این تهدیدات بر توانمندی خود بیافزاییم.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین به توانمندی یکان‌های واکنش سریع نزاجا اشاره و تأکید کرد: این یکان‌ها قادرند در مواجهه با هرگونه تهدیدی قدرتمندانه حضور یافته و با آن به مقابله بپردازند.