بیمه البرز نمایندگی ملاشاهی کد6595

زاهدان خیابان طالقانی جنب مخابرات روبرو امور مشترکین تلفن همراه

بیمه البرز نمایندگی ملاشاهی کد6595

زاهدان خیابان طالقانی جنب مخابرات روبرو امور مشترکین تلفن همراه

سید حسن

رییس شورای استفتائات مقام معظم رهبری: سیدحسن همه شرایط علمی، سیاسی و اعتقادی برای خبرگان را دارد

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - انتخاب نوشت: آیت الله سید جعفر کریمی گفت: سید حسن خمینی از حیث علمی، سیاسی و اعتقادی برای مجلس خبرگان صلاحیت دارد.

یک شاگرد امام خمینی طی گفت و گویی در پاسخ به سؤالی در خصوص حضور آیت الله سید حسن خمینی در انتخابات خبرگان گفت: هرکس عملکرد و جایگاه ایشان را ملاحظه کند صلاحیت او برایش روشن می شود.

رییس شورای استفتائات مقام معظم رهبری افزود: وجود ایشان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری وجود مفیدی خواهد بود.

 کریمی با اشاره به جایگاه علمی یادگار امام گفت: من نوشته ی ایشان( کتاب الافادات و الاستفادات) را دیده ام قوت علمی ایشان برای من معلوم است و همان ذوق و اندیشه ی امام در ایشان نیز وجود دارد.

این استاد حوزه ی علمیه در پایان با اشاره به ثبت نام آیت الله سید حسن خمینی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ایشان از حیث علمی، سیاسی و اعتقادی بحمدلله همه شرایط را داراست.

عکس طنز

عکس نوشته های بسیار خنده دار و طنز جدید                                                                                                                              عکس طنز لطفا به ادامه  مطلب بروید

  ادامه مطلب ...

محیط زسیت

خبرگزاری میزان-حیدرزاده گفت: دانشگاه‌ها فردا تعطیل نیستند.
دانشگاه ها فردا تعطیل نیستند/چون هنوز وارد حالت اضطرار نشدیم، فعلا طرح زوج و فرد از درب منزل اجرا نمی شودمحمدهادی حیدرزاده، مدیر کل محیط زیست تهران در گفت و گوی زنده با شبکه خبر با بیان این مطلب که دانشگاه ها فردا تعطیل نیستند.

وی افزود: تعطیلی مدارس فقط برای فردا قطعی است و برای تعطیلی دوشنبه، فردا تصمیم گرفته می‌شود‎‎چون هنوز وارد حالت اضطرار نشدیم، فعلا طرح زوج وفرد از درب منزل اجرا نمی‌شود.

ثبت نام خبر گان و مجلس

حاشیه‌های روز سوم ثبت‌نام خبرگان و مجلس در فرمانداری تهران؛

ثبت‌نام شاعر «کربلا منتظر ماست بیا تا برویم» /ردصلاحیت در گام اول

شاعر سروده «کربلا منتظر ماست بیا تا برویم» داوطلب کاندیداتوری انتخابات مجلس شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین روز ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و سومین روز از ثبت‌نام داوطلبان کاندیداتوری خبرگان رهبری در حالی برگزار شد که شاعر سروده «کربلا منتظر ماست بیا تا برویم» در نخستین ساعات آغاز کار ثبت‌نام وارد فرمانداری تهران شد تا ثبت‌نام خود را برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی انجام دهد.

امروز اما بازار حضور داوطلبان زن کاندیداتوری انتخابات مجلس داغ بود. یک زن خانه‌دار داوطلب انتخابات مجلس شد و زن دیگری به همراه همسرش برای شرکت در انتخابات مجلس ثبت‌نام کرد. البته جوانترین خانم که ۳۰ ساله بود هم امروز به فرمانداری مراجعه کرد اما در جریان احراز هویت از مدارک وی، نماینده ثبت‌احوال اعلام کرد که شناسنامه وی مخدوش بوده و از ادامه ثبت‌نام محروم می‌شود. این زن البته از ثبت‌نام اعلام انصراف کرد اما نماینده ثبت‌احوال مطابق قانون مجبور به ضبط کردن شناسنامه وی شد. این داوطلب زن در ابتدای ورود به فرمانداری عنوان کرد که به شدت استرس دارم و اگر رد صلاحیت شوم بار دیگر کاندید می‌شوم، اما منع قانونی به او اجازه ثبت‌نام هم نداد.

یک داوطلب کاندیداتوری انتخابات خبرگان رهبری هم در فرمانداری ثبت‌نام کرد که نام وی آیت‌الله شاهرودی بود، البته تشابه اسمی وی با آیت‌الله هاشمی شاهرودی توجه همه رسانه‌ها را به خود جلب کرد، در حالیکه وی هیچ نسبتی با آیت‌الله هاشمی شاهرودی نداشت.

یکی از داوطلبان انتخابات مجلس هم در جریان ثبت‌نام خود در سکوت کامل رسانه‌ای در فرمانداری حضور یافت و نشان داد که اهل مصاحبه با رسانه‌ها نیست.

همراهی مره صدق نماینده کلیمیان با خانلری نماینده ارامنه تهران و شمال، برای ثبت‌نام وی نیز از دیگر حواشی امروز فرمانداری تهران بود.


نصر اصفهانی

زندگی نامه شهید نصر اصفهانی
  ادامه مطلب ...