بیمه البرز نمایندگی ملاشاهی کد6595

زاهدان خیابان طالقانی جنب مخابرات روبرو امور مشترکین تلفن همراه

بیمه البرز نمایندگی ملاشاهی کد6595

زاهدان خیابان طالقانی جنب مخابرات روبرو امور مشترکین تلفن همراه

سر دار سلیمانی

اخیرا عکسی از سردار سلیمانی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.
به گزارش خبرنگار اخبارداغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  این روزها دیگر کمتر کسی را پیدا می کنیم که نام سردار سلیمانی را نشنیده باشد. سردار ایرانی که رسانه های خارجی با لقب هایی خاص خطابش می کنند،لقب هایی همچون ژنرال ایرانی،مردی در سایه و فرمانده قدرتمند خاورمیانه.

اخیرا تصویری از سردار سلیمانی به همراه یک سرباز روسی در شبکه های اجتماعی میان کاربران دست به دست می شود که در ادامه می توانید آن را مشاهده نمایید.

سلفی یک نظامی روسی با ژنرال قاسم سلیمانی +عکس

بر جام

خبرگزاری میزان- خبرگزاری میزان-برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، توافقی بین‌المللی بر سر برنامه هسته‌ای ایران است که در تاریخ 14 ژوئیه 2015 میان ایران و کشورهای گروه 1+5 در شهر وین صورت گرفت.
برجام چیست؟خبرگزاری میزان - گروه سیاسی: برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، توافقی بین المللی بر سر برنامه هسته ای ایران است که در تاریخ 14 ژوئیه 2015 میان ایران و کشورهای گروه 1+5 (آمریکا، روسیه، چین، فرانسه، انگلیس و آلمان) در شهر وین صورت گرفت.
مذاکرات طولانی مدت میان ایران و 6 قدرت جهانی برای دستیابی طرفین به "برجام"، همزمان با "توافق موقت ژنو" در نوامبر 2013 آغاز شد.
پس از توافق ژنو، دو طرف مذاکرات را به مدت 20 ماه ادامه دادند تا سرانجام در آوریل 2015 به "تفاهم لوزان" به عنوان چارچوبی برای توافق وین دست یافتند.
بر اساس متن توافق برجام، ایران ذخایر غنی سازی متوسط خود را پاکسازی، ذخیره سازی اورانیوم با غنای کم را تا 98 درصد قطع و همچنین تعداد سانتریفیوژهای خود را تا حدود دو سوم به مدت حداقل 15 سال کاهش خواهد داد.
همچنین بر اساس برجام، ایران غنی سازی بیش از 3,67 درصد را متوقف کرده و هیچ تاسیسات غنی سازی جدید و یا رآکتور آب سنگین نخواهد ساخت.
علاوه بر محدودیت هایی در بخش های فنی و هسته ای تاسیسات هسته ای کشورمان، به منظور بررسی، نظارت و تایید اعمال این محدودیت ها از سوی ایران، آژانس بین المللی انرژی اتمی به تمامی تاسیسات هسته ای کشورمان دسترسی منظم خواهد داشت.
بر اساس برجام و در ازای اجرای تمامی این تعهدات، ایران از ذیل تحریم های شورای امنیت سازمان ملل، اتحادیه اروپا و آمریکا خارج خواهد شد.
متن برجام یا همان توافق وین، توسط فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان با حضور رسانه ها به زبان های انگلیسی و فارسی قرائیت شده و اعلام شد که طرفین به توافق جامع دست یافته اند.
پس از دستیابی طرفین به برجام، شورای امنیت سازمان ملل با صدور قطعنامه مشهور 2231، رسما از این توافق حمایت کرده و با گنجاندن آن در حقوق بین الملل، عمل به برجام را به صورت قانونی الزام آور کرد.

صدور حکم

این روزها خبرها و کلیپهایی مبنی بر صدور حکم قضایی برای شرور معروف به شاه مازندران در فضای مجازی منتشر شده است.
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مرادی دادستان شهرستان بابل با اشاره به خبر صدور حکم  برای  شرور معروف به شاه مازندران ،گفت: پرونده م – ط  شروری که به جرم ضرب و شتم واوباشگری دستگیر شده بود ،هنوز در مرحله تحقیقات قرار دارد.

وی با بیان اینکه هیچ حکمی برای این شرور سابقه‌دار صادر نشده است ،افزود: خبرها و تصاویری که از میزان یا نحوه اجرای حکم برای این شرور در فضای مجازی منتشر شده غیر واقعی است.

صدور حکم شاه مازندران ، شایعه یا واقعیت

گفتنی است خبرهایی چند روز گذشته در فضای مجازی منتشر شده بود که شرور بابلی به حبس ابد و تبعید به یکی از زندانهای غرب کشور محکوم شده است.

بشرح متن

سلام بر تمامی دوستان و وبلاگ نویسان خوب و زحمت کش و خسته نباشد و به امید پیروزی اسلام بر کفر جهانی و استکبار و به امید اینکه دولتمردان ما به این نکته واقف باشن و توجه کنن که دشمن در هر حالت دشمن است و هیچ وقت دوست نمیشه در خصوص توطئه امریکا و اسرائیل باید حواسمان جمع باشد و با شرکت صد درصدی در انتخابات اسفند 94 درس محکم و سنگینی به دشمن همیشگی بدهیم  به امید پیروزی اسلام بر کفر جهانی و استکبار