بیمه البرز نمایندگی ملاشاهی کد6595

زاهدان خیابان طالقانی جنب مخابرات روبرو امور مشترکین تلفن همراه

بیمه البرز نمایندگی ملاشاهی کد6595

زاهدان خیابان طالقانی جنب مخابرات روبرو امور مشترکین تلفن همراه

صالحی

صالحی مطرح کرد؛
رئیس سازمان انرژی اتمی در گفتگویی از دوران فعالیت با احمدی نژاد گفت.
به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "علی اکبر صالحی" رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان در گفتگویی ضمن اشاره به این موضوع که از زمان کار با احمدی نژاد علاقه بسیاری به کار در سازمان انرژی اتمی داشته، گفت: چند بار آقای مشایی واسطه شدند و به من اعلام کردند که اقای رییس جمهور از مخالفت های شما برای پذیرش سمت وزارت خارجه ناراحت شده اند.من هم در پاسخ اعلام کردم که در وزارت خارجه ده ها نفر هستند که می توانند وزیر امور خارجه باشند.

صالحی ادامه داد: یک روز برای شرکت در مراسم بزرگداشت شهید عزیز دکتر شهریاری به دانشگاه دعوت شده بودم و زمانی که منتظر بودم تا به محض رسیدن نوبت پشت تریبون بروم و سخنرانی کنم فردی به من نزدیک شد و پیامکی را در موبایل خود به من نشان داد.در آن پیامک نوشته بود: "علی اکبر صالحی به عنوان سرپرست وزارت امور خارجه تعیین شد" در آن لحظه شوکه شدم.

صالحی با اشاره به انکه پیش از این با او صحبت هایی شده بود گفت: موافقت قطعی خود را اعلام نکرده بودم. این پیامک را پیش از سخنرانی به من نشان دادند و بنده کاملا حیرت زده پشت تریبون رفته و سخنرانی کردم.

رییس سازمان انرژی اتمی و وزیر امور خارجه پیشین کشورمان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سید عباس عراقچی را از قبل می شناختم و ایشان را فرد لایق و صالحی می دانم، گفت: به دنبال انتصاب ایشان به عنوان یکی از معاونان خود در آن مقطع بودم. این مساله را با اقای احمدی نژاد در میان گذاشتم و نمی دانم که به چه دلیل ایشان با این انتصاب موافق نبودند. من هرگز جویا نشدم که دلیل مخالفت ایشان با آقای عراقچی چه بود.

صالحی با اشاره به اینکه از رفتار آقای احمدی نژاد سابقه ای داشته گفت: زمانیکه با پاسخ منفی ایشان روبرو می شدم اصرار چندانی نمی کردم و طرح دوباره مساله را به زمان دیگری موکول می کردم.

نیروی دریایی ارتش

1394/12/29 شنبه

فرمانده نیروی دریایی ارتش:نقش راهیان نور در افزایش اقتدار ملی ارزشمند است

امیر دریادار سیاری با بیان اینکه نقش راهیان نور در افزایش اقتدار ملی ارزشمند است، گفت: جوانان کشور با حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس با مسائل آن دوران آشنا می‌شوند.

 

امیر دریادار سیاری با بیان اینکه نقش راهیان نور در افزایش اقتدار ملی ارزشمند است، گفت: جوانان کشور با حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس با مسائل آن دوران آشنا می‌شوند.

امیر دریادار "حبیب الله سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس با بیان اینکه ایران به عنوان کشوری قدرتمند در آب‌های آزاد جهان حضور دارد، گفت: به کوری چشم دشمنان این حضور همیشگی است.

وی با اشاره به اهمیت تقویت فرهنگ شهادت در بین نسل جوان گفت: جوان‌ها باید به این مناطق عملیاتی سفر کنند و با این مناطق آشنا شوند.

دریادار سیاری افزود: برای آشنایی با عملیات‌های دریایی نیازمند یادمان‌هایی در این خصوص هستیم. برای آشنایی با این عملیات‌ها نمایشگاهی ایجاد کرده‌ایم که در خرمشهر است. اگر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس امنیت خطوط مواصلاتی کشور را تامین نمی‌کرد، کشور دچار قحطی می‌شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اهمیت حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گفت: اگر این فرهنگ و تاریخ دفاع مقدس را حفظ نکنیم دچار تحریف می‌شود و این نوعی ظلم به رزمندگان و شهدای دفاع مقدس است.

دریادار سیاری افزود: در موضوع دفاع مقدس نباید گرایشی عمل کرد و همه به این نکته توجه کنند که رزمندگان ما برای حفظ دین و وطن جنگیدند و این ارزش دارد

فعالیت موشکی

رئیس‌جمهور با بیان اینکه روند اقتصادی خود را در زمینه رشد اقتصادی و کاهش تورم در سال آینده ادامه خواهیم داد، گفت: میزان صادرات نفت به 2 میلیون بشکه در سال جدید خواهد رسید.
کد خبر: ۳۱۶۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

به گزارش صدخبر؛ حجت‌الاسلام حسن روحانی روز چهارشنبه و پس از آخرین جلسه هیأت دولت در سال 94 با حضور در جمع خبرنگاران،ضمن آرزوی سعادت برای ملت بزرگ ایران در سال 95 گفت: امسال شاهد باران پربرکت الهی و سربلندی ملت ایران در برجام و پایان تحریم‌ها بودیم و در همین سال مردم ایران حماسه بسیار بزرگی را در هفتم اسفندماه خلق کردند.

وی با بیان این که ایرانیان در بهار باید صمیمیت و صفای خود را نشان دهند، بر ضرورت صله ارحام با نزدیکان و اقوام و ابراز محبت به همه کسانی که در دنیا نوروز را به عنوان یک روز نو پاس داشته و جشن می‌گیرند، تأکید کرد و اظهارداشت: بهار باید روز آشتی، صفا و صمیمیت میان همه گروه‌ها و احزاب باشد.

روحانی با بیان این که سال آینده شرایط کشور با همراهی و کمک مردم بهتر از گذشته خواهد بود، گفت: ما در سال 95 بهاری را آغاز می‌کنیم که در آن بانکها و بیمه‌های ما تحریم نیستند و می‌توانیم با کشورهای مختلف تجارت داشته باشیم و سرمایه‌گذاری‌ها در کشور ما آغاز شده و قراردادهای بسیار مهمی در سطوح مختلف با کشورهای دنیا به امضا رسیده است.

رئیس‌جمهور ادامه داد: امروز بانک مرکزی ایران با بانکهای مرکزی بسیاری از کشورهای دنیا رابطه پولی و مالی ایجاد کرده و سوئیفت برقرار شده است.

روحانی با اشاره به این که سال 95 سالی است که در آن حقوق هسته‌ای ملت ایران به رسمیت شناخته شده و ما با دنیا تبادل مواد هسته‌ای داریم ، خاطر نشان کرد: امروز دنیا تعامل سازنده ایران را باور کرده و ما این تعامل سازنده را با جهان ادامه خواهیم داد.

رئیس‌جمهور با تأکید بر این که ملت ایران از تنش، برخورد و افراط بیزار است، اظهار امیدواری کرد تا با کمک ملت ایران در منطقه خاورمیانه هم صلح، ‌صفا و امنیت برقرار شود و این چند کشوری هم که متأسفانه از مسیر اعتدال خارج شده و خشونت و جنگ را برگزیده‌اند، به مسیر اسلامیت و انسانیت بازگردند و در منطقه شاهد برادری، صفا، صمیمیت و توسعه باشیم.

روحانی با تاکید بر اینکه توان موشکی جمهوری اسلامی ایران صرفا برای دفاع از ملت و کشور است و به هیچ عنوان قصد تجاوز به هیچ کشوری به ویژه همسایگان خود را نداریم، گفت: از این خرسندیم که جنگ‌طلبان و افراطیون که به ناروا موضوع آزمایش موشکی اخیر ایران را به شورای امنیت کشاندند،ناامیدانه بازگشتند و دنیا در پاسخی منفی به آنان، تایید کرد که فعالیت ایران، صرفاً دفاعی و برای حفظ و حراست از کشور است.

رئیس‌جمهور با اشاره به این که ما خود را برای توسعه مناسبات و روابط بهتر با کشورهای دنیا آماده کرده‌ایم، اظهارداشت: سال آینده با حضور و همراهی مردم شرایط متفاوتی را داریم و دولت روند برنامه های اقتصادی خود را در حوزه های کاهش تورم، شتاب در رونق و رشد اقتصادی و آرامش بازار حفظ کرده و درآمدهای نفتی و غیرنفتی کشور توسعه پیدا خواهد کرد به گونه‌ای که فروش نفت و میعانات نفتی در روزهای آینده به مرز دو میلیون بشکه خواهد رسید.

روحانی با درخواست از مردم مبنی بر این که از فضای نوروز برای تقویت دوستی و آشتی و ایجاد رابطه بهتر با یکدیگر استفاده کنند، افزود: ایام عید و نوروز باید برای فرزندان ما روزهای شادی‌آفرین باشد و آنها با فرهنگ خود آشنا شده و با طبیعت آشتی کنند و در این راستا حفظ محیط زیست باید یکی از اصول اصلی ما در این ایام باشد.

رئیس‌جمهور با اشاره به ضرورت رعایت مسایل ایمنی در سفرها برای حفظ سلامت مردم ، گفت: همه دستگاه‌های کشور آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند و در این راستا ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی از ماه‌ها پیش تشکیل شده و نمایندگان دستگاه‌های ذیربط در این ستاد فعال هستند.

روحانی با قدردانی از تلاش‌های همه کسانی که در ایام نوروز به مردم در زمینه‌های گوناگون از جمله خدمات امدادی، اورژانس، بهداشت و درمان، ‌انتظامی و امنیتی، اسکان مسافران و راهداری مشغول ارائه خدمات هستند، افزود: از مرزداران کشور در سراسر مرزهای ایران اسلامی تشکر می‌کنم که در ایام نوروز نیز سنگر خود را برای دفاع و حفاظت از کشور حفظ می‌کنند.

وی با اشاره به گزارش وزیر راه و شهرسازی در جلسه روز چهارشنبه هیأت دولت مبنی بر این که در ایام نوروز در جاده شمال در منطقه سوادکوه و منجیل چند مسیر و تونل به طور موقت برای عبور و مرور مسافران نوروزی بازگشایی می‌شود، گفت: دولت تلاش می‌کند تا جاده‌های مهم برای سهولت در تردد مردم تا پایان سال 95 تکمیل شوند و همچنین در جهت تکمیل برخی از مسیرهای ریلی نیز تلاش خواهیم کرد.

روحانی ضمن اظهار امیدواری از این که نوروز 95 برای ملت ایران، همسایگان و مسلمانان مبارک باشد، از خبرنگاران و اصحاب رسانه به خاطر خدماتشان در ایام گوناگون به ویژه در موضوع برجام، انتخابات هفتم اسفند و ایام نورو ، تقدیر و تشکر کرد.

در پایان نیز نمایندگان اصحاب رسانه با رئیس‌جمهور و شماری از اعضای دولت عکس یادگاری گرفتند.