بیمه البرز نمایندگی ملاشاهی کد6595

زاهدان خیابان طالقانی جنب مخابرات روبرو امور مشترکین تلفن همراه

بیمه البرز نمایندگی ملاشاهی کد6595

زاهدان خیابان طالقانی جنب مخابرات روبرو امور مشترکین تلفن همراه

حدیث

بالاسانید الثلاثه عن الرضا عن ابائه علیهم السلام قال. قال رسول اللّه صلى اللّه علیه و آله؛

یقول الله تبارک و تعالى

یابن ادم ما تنصفنى؛ اتحبب الیک بالنعم و تتمقت الى بالمعاصى خیرى علیک منزل و شرک الى صاعد و لا یزال ملک کریم یأتینى عنک فى کل یوم و لیلة بعمل قبیح.

یابن ادم لو سمعت وصفک من غیرک و انت لا تعلم من الموصوف لسارعت الى مقته.(5)

اى فرزند آدم چرا انصاف نمى‏دهى؛ من بوسیله نعمتهاى خود، محبوب تو مى‏شوم و تو بوسیله گناهان در نزد من مبغوض مى‏شوى - خیر و رحمت من به سوى تو نازل مى‏گردد و شرت به سوى من بالا مى‏آید و پیوسته فرشته‏ئى بزرگوار در هر شب و روز برایم عمل قبیحت را گزارش مى‏دهد.

اى فرزند آدم اگر وصف خود را از دیگرى بشنوى و حال آنکه ندانى مورد نظر، خودت مى‏باشى هر آینه نسبت به چنین فردى خشمگین خواهى شد

ملانصرالدین

ﺭﻭﺯﯼ ﻣﻼﻧﺼﺮﺍﻟﺪﯾﻦ ﺍﺯ ﻣﺰﺭﻋﻪ ﺍﯼ ﯾﮏ ﺳﯿﺐ ﺯﻣﯿﻨﯽ ﺩﺯﺩﯾﺪ ﮐﻪ ﯾﮑﺪﻓﻌﻪ ﺻﺎﺣﺐ ﻣﺰﺭﻋﻪ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺩﯾﺪ ﻭ ﮔﻔﺖ: ﻣﺮﺗﯿﮑﻪ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﭼﻪ ﮐﺎﺭ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ؟
ﻣﻼ ﺑﺎ ﺧﻮﻧﺴﺮﺩﯼ ﮔﻔﺖ: ﺑﺎﺩ ﻣﺮﺍ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺁﻭﺭﺩﻩ ﺍﺳﺖ.
ﺻﺎﺣﺐ ﻣﺰﺭﻋﻪ ﮔﻔﺖ: ﭘﺲ ﺍﯾﻦ ﮐﯿﺴﻪ ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﺁﻣﺪﻩ ﺍﺳﺖ؟
ﻣﻼﻧﺼﺮﺍﻟﺪﯾﻦ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ: ﻣﺸﮑﻞ ﻣﻦ ﻫﻢ ﻫﻤﯿﻦ ﮐﯿﺴﻪ ﺍﺳﺖ.

فتح اله گولن

فتح اله گولن واعظ آمریکا نشین و مخالف رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه روز شنبه هر گونه نقش داشتن در کودتای نافرجام این کشور را قاطعانه رد کرد.
به گزارش نامه نیوز، در پی کودتای نافرجام ترکیه، گولن گفت: حکومت ها باید از طریق آزادی و انتخابات عادله و نه با توسل به زور به قدرت برسند.

وی افزود: این توهین آمیز است که من را به ارتباط داشتن با کودتا متهم می کنند؛ چرا که من از کودتاهای نظامی چیزی جز رنج و زحمت ندیدم.

گولن همچنین هر گونه اتهام مربوط به نقش داشتن وی در کودتای ترکیه را از اساس رد کرد.
در همین حال اخبار منتشر شده از کردستان ترکیه نیز حاکی از آن است که 100 نظامی در ارتباط با تلاش برای راه اندازی این کودتا در پایگاه نظامی دیار بکر بازداشت شدند.

از سوی دیگر مقام های ترکیه دو هزار و 745 قاضی را در پی کودتای نافرجام در این کشور برکنار کردند.

پنج عضو شورای عالی قضات و دادستان های ترکیه که عالی ترین هیات قضایی در این کشور است نیز از منصب خود برکنار شدند.

براساس آخرین آمارها در جریان وقوع کودتای ناکام در ترکیه و عملیات شکست آن 161 نفر در مقابله با کودتا چیان کشته و 1440 تن زخمی شدند و همچنین دو هزار و 839 شورشی دستگیر و شماری از عوامل کودتا جان باختند.

رسانه های خبری دنیا بامداد شنبه از کودتا در ترکیه خبر دادند. دولت ترکیه اعلام کرده که کودتای سحرگاه شنبه گروهی از نظامیان به شکست انجامیده است و کنترل کشور را در دست دارد

معاون عملیات ارتش

1395/4/23 چهارشنبه

معاون عملیات ارتش:با تکیه بر مسائل اعتقادی و دینی می توانیم در مقابل هر دشمنی ایستادگی می کنیم

معاون عملیات ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) نیروی دریایی ارتش، گفت: با تکیه بر مسائل اعتقادی و دینی می توانیم در مقابل هر دشمنی ایستادگی می کنیم.

 

معاون عملیات ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) نیروی دریایی ارتش، گفت: با تکیه بر مسائل اعتقادی و دینی می توانیم در مقابل هر دشمنی ایستادگی می کنیم.

 امیر سرتیپ هاشمی در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از حضور در این مرکز آموزش افزود: مراکز آموزشی درجه داری در ارتش جمهوری اسلامی ایران از اهمیت فراوانی برخوردارند، چرا که انسجام یکان های ارتش منوط به وجود تخصص بسیار بالا در میان کارکنان آن است.

وی افزود: هم اکنون در ارتش توجه بسیاری به امر آموزش درجه داری وجود دارد زیرا پایه و اساس ارتش به وجود مراکز آموزشی درجه داری است و اقدام های عملی و مناسبی که در مرکز آموزش نیروی دریایی انجام  شده است  جای خوشحالی دارد و هرچه آموزش های ارائه شده به روزترو علمی تر باشد در ارتقای مهارت های فردی و گروهی کارکنان  ولایتمدار نیروی دریایی ارتش موثرتر است.

سرپرست هیئت بازرسین ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد : لازمه آموزش ،کسب مهارت است و در دنیای امروز آموزش به تنهایی کاربرد ندارد بلکه کسب مهارت و عمل به تجارب باعث موفقیت یک فرد نظامی می شود.

امیرسرتیپ هاشمی در ادامه افزود: با ارتقای توانمندی های فردی و توجه به معنویت و مسائل دینی و اعتقادی می توانیم علاوه بر رفع کمبودها، در مقابل هر دشمنی ایستادگی کنیم

هواداران اردوغان

هواداران اردوغان یکی از نظامیان کودتاگر را سربریدند
در رخدادهای بامداد امروز در ترکیه که تا پاسی از روز ادامه داشت، حدود 20 نفر از کودتاگران کشته شده و 30 نفر نیز زخمی شده‌اند.
ترکیه هواداران اردوغان یکی از نظامیان کودتاگر را سربریدند
به این مطلب امتیاز دهید
84.6% 15.4%

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز به نقل از النشره لبنان، هواداران "اردوغان" رییس جمهوری ترکیه در استانبول یک نظامی کودتاگر را سربریدند.

 

به نوشته النشره، این نظامی بعد از تسلیم شدن و تحویل سلاح خود توسط هواداران رییس جمهور ترکیه سربریده شد.

 

بنا به این گزارش، در همین حال هم برخی نظامیان کودتاگرا توسط شهروندان در استانبول در ملأ عام تازیانه زده شدند.