بیمه البرز نمایندگی ملاشاهی کد6595

زاهدان خیابان طالقانی جنب مخابرات روبرو امور مشترکین تلفن همراه

بیمه البرز نمایندگی ملاشاهی کد6595

زاهدان خیابان طالقانی جنب مخابرات روبرو امور مشترکین تلفن همراه

ملانصرالدین


روزی مردی که موهایی مشکی و ریشی سفید داشت وارد مجلسی شد که اتفاقا” ملانصرالدین در آن حضور داشت. از ملانصرالدین درباره اختلاف رنگ میان ریش و موهای آن مرد سوال کردند. ملا جواب داد: سیاهی موی سر و سفیدی ریش او نشان می دهد که مغزش کمتر از چانه اش کار کرده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با اشاره به اهمیت قدرت دفاعی و نظامی نیروهای مسلح گفت: اگر امروز ما می توانیم پشت میز مذاکره بنشینیم، به پشتوانه قدرت دفاعی مان است.

امروز به پشتوانه قدرت دفاعی پشت میز مذاکره می نشینیم

منصوریان

سرمربی تیم استقلال گفت:به هواداران مان تبریک می‌گویم آنها یار دوازدهم تیم بودند و وقتی از بازیکن جوان استفاده می‌کنی نقش یار دوازدهم بیشتر می‌شود.
به گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، منصوریان پس از پیروزی یک بر صفر مقابل نفت تهران در نشست خبری گفت: به تیمم بابت این برد تبریک می گویم بازیکنان جانانه بازی کردند. به هواداران مان تبریک می‌گویم آنها یار دوازدهم تیم بودند وقتی از بازیکن جوان استفاده می‌کنی نقش یار داوزدهم بیشتر می‌شود و به تمام مجموعه تبریک می‌گویم. جواب زحمات مان را گرفتیم، بازی بسیار سنگین بود و انرژی زیادی از ما گرفت.

ادامه مطلب ...

ترامپ


 

رادیو ملی آمریکا گزارش داد:
افشای مسائلی در خصوص رابطه رئیس‌جمهور منتخب آمریکا با روسیه تیتر اول برخی رسانه‌های جهان شده است.
افشاکننده پرونده رابطه ترامپ با روسیه ناپدید شد
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ رادیو ملی آمریکا گزارش داد، به نظر می رسد افشاکننده پرونده حق السکوت روسیه مخفی شده باشد. 

کامیلا دومونوسکا در تحلیلی برای این پایگاه اینترنتی نوشت: در هفته‌های آخر سال 2016، یک سند جنجالی در رسانه‌ها و محافل امنیتی دست به دست می شد. گزارشگران برای تأیید محتوای آن با شکست مواجه شدند. در این سند آمده است که ترامپ با روسیه تبانی کرده است و کرملین اسناد زننده درباره ترامپ در اختیار دارد که از آن به عنوان اهرم فشاری علیه ترامپ استفاده می کند. گزارش‌های مربوط به این سند، ابتدا از طرف مخالفان ترامپ مطرح شد که در نوع خود بی سابقه و تا حدودی هم مبهم بود. 


ادامه مطلب ...