بیمه البرز نمایندگی ملاشاهی کد6595

زاهدان خیابان طالقانی جنب مخابرات روبرو امور مشترکین تلفن همراه

بیمه البرز نمایندگی ملاشاهی کد6595

زاهدان خیابان طالقانی جنب مخابرات روبرو امور مشترکین تلفن همراه

شاهزاده سعودی

SNN


radio button شاهزاده سعودی، مردم عربستان را به تظاهرات علیه آل سعود تشویق کرد

شاهزاده سعودی گفت: بدون جنبشی مردمی که حقیقتا ملت را برای برخورداری از آزادی و کرامت و عدالت به حرکت درآورد، عربستان اصلاح نمی‌شود.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو خالد بن فرحان آل سعود، شاهزاده مخالف عربستان و مقیم کشور آلمان بر دعوت مجدد خود از مردم عربستان برای برگزاری تظاهراتی اعتراض آمیز علیه مقامات سعودی و احقاق حقوق حقه خود از حاکمان این کشور تاکید کرده و محمد بن سلمان، جانشین ولیعهد عربستان را جوانی تازه کار و بی تجربه توصیف کرد.

 

خالد بن فرحان آل سعود گفت: هر کس که شاهد تحولات کنونی در سیاست داخلی و خارجی عربستان باشد بر این نکته واقف خواهد شد که این کشور فقط به اصلاحات (رو بنایی) نیاز ندارد بلکه آنچه نیازمند این کشور است همانا تغییرات اساسی است که حقوق و آزادی ها و کرامت ملت عربستان را به آنان بازگرداند. این کشور به تغییراتی نیاز دارد که دین و آبرو و اخلاق را به مردمش باز گرداند.

 

این مخالف آل سعود و ساکن آلمان در ادامه تصریح کرد: من با تاسف بسیار باید تاکید کنم که اوضاع حاکم بر عربستان بسیار منفی و نا امید کننده است و هیچ ابتکاری در میان حاکمان کشور برای از بین بردن این نا بسامانی ها وجود ندارد.      

 

وی افزود: هیچ کس در این کشور نیست تا جلوی اقدامات محمد بن سلمان ، این جوان تازه کار و بی تجربه و خود خواه را بگیرد.

 

خالد بن فرحان گفت: من بر این اعتقادم که ایجاد تغییر مطلوب بدون جنبشی مردمی که حقیقتا ملت را برای برخورداری از آزادی و کرامت و عدالت به حرکت در آورد امکان پذیر نخواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.