بیمه البرز نمایندگی ملاشاهی کد6595

زاهدان خیابان طالقانی جنب مخابرات روبرو امور مشترکین تلفن همراه

بیمه البرز نمایندگی ملاشاهی کد6595

زاهدان خیابان طالقانی جنب مخابرات روبرو امور مشترکین تلفن همراه

فرار همسر نخست وزیر ژاپن


همسر نخست وزیر ژاپن برای اجتناب از گفت‌وگو با رئیس جمهور آمریکا تدبیری خاصی اندیشید.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ «آکیه آبه» همسر نخست وزیر ژاپن طی دیدار با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا با تظاهر به ندانستن زبان انگلیسی، از گفت‌وگو با وی اجتناب کرد.

آکیه همسر «شینزو آبه» نخست وزیر ژاپن به زبان انگلیسی تسلط کامل داشته و بارها در مراسم‌های مختلف نیز به این زبان صحبت کرده اما طی ضیافت شام با ترامپ، به مدت 2 ساعت وانمود کرد انگلیسی نمی‌داند تا مجبور به صحبت با رئیس جمهور آمریکا نشود.

به نوشته «نشنال پست» ترامپ نیز با اطلاعی از این موضوع، پس از دیدار با نخست وزیر ژاپن و همسر وی به رسانه‌ها گفت او تمام مدت ساکت بود و انگلیسی نمی‌دانست
.

درگیری خونین در سازمان لیگ

منبع خبری اعلام کردند؛

ساعتی پیش عابران در خیابان سئول با صدای شکستن شیشیه های ساختمان سازمان لیگ متوجه درگیری دراین ساختمان شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ساعتی پیش در ساختمان سازمان لیگ اتفاق عجیبی رخ داد. غلام حسنوی، مربی اسبق تیم نفت، متوجه شد که نامش از بین طلبکاران باشگاه نفت مخدوش و در قرارداد او دستکاری شده است.

حسنوی به محض باخبر شدن از این داستان به شدت عصبانی شده و شیشه یکی از پنجره های ساختمان سازمان لیگ را می شکند. همین حرکت او واکنش حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ، را در پی داشت.

بعد از برخورد بهاروند، حسنوی از کوره در می رود و بین طرفین درگیری شدیدی رخ می دهد که اگر حاضرین در سازمان لیگ نبودند مشخص نبود چه اتفاقی رخ می دهد.

بعد از این با نیروی انتظامی تماس می گیرند و با حضور افسران آگاهی ماجرا ختم به خیر می شود.

ظریف

وزیر خارجه کشورمان گفت: ایدئولوژی مورد تبلیغ عربستان سعودی منشا بیش از 90 درصد حملات تروریستی در دنیاست.

به گزارش افکارنیوز،  محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران در مصاحبه‌ با شبکه خبری پی‌بی‌اس اعلام کرد 94 درصد از کل حملات تروریستی در دنیا از ایدئولوژی مورد تبلیغ عربستان سعودی نشأت می‌گیرند.

 

ظریف افزود: 15 نفر از عاملان حمله تروریستی به برج‌های تجارت جهانی در حادثه 11 سپتامبر سال 2001 اهل عربستان سعودی بودند و ایدئولوژی این تروریست‌ها هم از عربستان سعودی بود: وهابیت.

 

وزیر خارجه کشورمان گفت: ما معتقدیم که باید روابط خوبی با همسایگانمان داشته باشیم و ما می‌خواهیم که روابط خوبی داشته باشیم. اما لازم است که آنها درباره سیاستشان تصمیم بگیرند.

ظریف خاطرنشان کرد: موضوع مایه تأسف برای آمریکا این است که ملاک آنها این نیست که کشوری از تروریسم حمایت می‌کند یا نه، بلکه معیارشان این است که چه کسی آن تجهیزات نظامی زیبا را از ایالات متحده می‌خرد.

محمدجواد ظریف در ادامه با اشاره به موضوع سفر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا به ریاض گفت: من فکر می‌کنم که رئیس‌جمهور (آمریکا) این را اعلام کرد که قبل از اطمینان درباره روی میز بودن آن قراردادهای نظامی به عربستان سعودی سفر نمی‌کند.

ظریف همچنین در پاسخ «چارلی رز»، مجری مشهور شبکه خبری پی‌بی‌اس درباره اینکه این قراردادهای تسلیحاتی به ایجاد اشتغالبرای آمریکایی‌ها منجر خواهد شد ، گفت: خوب است که این قراردادها اشتغال ایجاد می‌کنند ولی وقتی که کسی از تروریسم حمایت می‌کند، این نباید ملاک باشد.

ظریف در ادامه با تروریستی خواندن القاعده و داعش در پاسخ به سوال مجری پی‌بی‌اس  درباره تروریستی بودن حزب الله گفت:حزب الله تروریستی نیست ، آنها در لیست تروریستی آمریکا هستند. بیایید یک معیار تعیین کنیم. بیاید سازمان ملل را به عنوان یک مکانیسم و دستگاه مورد قبول برای تعیین اینکه چه کسی تروریست است و چه کسی نیست در نظر بگیریم. یک مکانیسم چند جانبه را در نظر بگیرید.

ما نمی‌توانیم ایالات متحده را همزمان هم دادستان، هم قاضی، هم هیئت منصفه و هم مجری حکم در نظر بگیریم. می‌توانیم معیارهای مختلفی اعمال کنیم، اما یکی از این معیارها این است که ببینیم چه کسی در فهرست تروریستی شورای امنیت سازمان ملل متحد است. آمریکا یکی از اعضای دائمی شورای امنیت سازمان ملل متحد است و ما نقشی در آن نداریم. شورای امنیت، طالبان، القاعده، داعش و النصره را به عنوان سازمان‌های تروریستی می‌شناسد.

ظریف افزود: این در حالیست که  متحدان آمریکا دو کشور از میان سه کشوری بودند که طالبان را به رسمیت شناختند. تنها سه کشور طالبان را قبل از براندازی‌شان توسط آمریکا پس از حوادث ۱۱ سپتامبر به رسمیت شناختند. عربستان و امارات، دو کشور از آن سه کشور بودند.

وزیر خارجه کشورمان در ادامه گفت: ایالات متحده ، ایران را به حمایت از تروریسم متهم می‌کند، در حالی که متحدان خودش در این زمینه پرسابقه هستند. در حال حاضر آنها در حال افشای این هستند که کدام کشور اول از داعش، النصره و سایر گروه‌های تروریستی حمایت کرده‌اند. من فکر می‌کنم که پول‌های هنگفتی از عربستان برای حمایت از داعش ، النصره و القاعده صرف شده است.

استعفای امام جمعه کرمان


معاون اول رییس جمهوری در یکی از شبکه های مجازی نوشت: آیت الله جعفری نماد روحانیت روشن ضمیر و معتدل است که استعفایش نگرانم کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، اسحاق جهانگیری در حساب توییتر خود با انتشار عکسی از آیت الله جعفری نوشت: آیت الله جعفری یار دیرین امام و انقلاب و امام جمعه باسابقه کرمان، نماد روحانیت روشن ضمیر، آگاه، خوشنام و معتدل است که خبر استعفایش نگرانم کرد.بتازگی خبر کناره گیری امام جمعه کرمان در رسانه ها منتشر شده است.

فرزند آیت الله جعفری در این زمینه در گفت وگویی اعلام کرد امام جمعه کرمان «برای اقامه نماز جمعه از نظر سلامت مشکلی ندارند و مثل ۳۷ سال گذشته کارهای خودشان را انجام می‌دهند و هیچ گونه کسالتی نیست که مانع اقامه نماز توسط ایشان شود».

XM92hrTDK6jr

احمدی نژاد

احمدی نژاد در نشست سراسری «به سوی بهار» چه گفت؟

احمدی نژاد در نشست سراسری «به سوی بهار» چه گفت؟


 

سوی بهار» امروز با حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری سابق ، برگزار شد.

به گزارش ایلنا، احمدی‌نژاد در این نشست، طی سخنان مبسوطی به بیان فرازهایی از قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به عنوان میثاق ملی پرداخت و افزود: با استفاده از ظرفیت‌های فراوان قانون اساسی، می‌توان آرمانهای انقلاب و مطالبات و آرزوهای ملت ایران را محقق ساخت و عمل دقیق، صحیح و کامل به آن، اکنون بیش از هر زمان دیگری ضرورت دارد.

او همچنین فرصت‌های مهم پیش روی ملت ایران را تشریح کرد و همگان را به هوشیاری در برابر تهدیدهای بالقوه‌ای که امروز پیش روی ملت ایران قرار دارد، فراخواند.

احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود امید به آینده را موجب حرکت، نشاط و پویایی دانست و با تاکید بر ضرورت تقویت امید مردم به آینده‌ای درخشان گفت: پیروزی آرمانهای بزرگ الهی و انسانی بر شیطان در حال وقوع است و به رغم آنکه روند تحولات کنونی با برخی از حوادث تلخ همراه است، اما این روند، قطعا به آینده‌ای روشن و همراه با موفقیت‌های بزرگ، منتهی خواهد شد.