بیمه البرز نمایندگی ملاشاهی کد6595

زاهدان خیابان طالقانی جنب مخابرات روبرو امور مشترکین تلفن همراه

بیمه البرز نمایندگی ملاشاهی کد6595

زاهدان خیابان طالقانی جنب مخابرات روبرو امور مشترکین تلفن همراه

روایت جالب از استرس عجیب استقلالی‌ها در عربستان

روایت جالب از استرس عجیب استقلالی‌ها در عربستان

ورزش > لیگ برتر - در ماجرای سفر استقلال به کویت، کم اتفاق جالب نیفتاد.

روزنامه خبرورزشی نوشت: استقلالی‌ها، علاوه بر اینکه اتوبوس تیم خراب شد و مجبور شدند سوار اتوبوسی دیگر شوند، چمدان‌های خود را سوار بر یک وانت کردند تا برایشان به فرودگاه بیاورد. آبی‌ها فکر می‌‎کردند همه چیز اوکی است و دیگر مشکلی پیش نمی‌آید اما در آسمان کویت متوجه شدند وضعیت آب‌‌وهوایی خراب است. در ادامه هواپیمای حامل استقلالی‌ها عازم عربستان شد و در یکی از فرودگاه‌های این کشور فرود آمد اما آن‌جا اتفاقات جالبی افتاد که بعضی بازیکنان استقلال برایمان روایت می‌کنند.

ما را دزدیده‌‎اند؟!
بازیکنان استقلال بعد از تغییر مسیر پروازی هواپیما، کمی نگران شدند. هر چند خلبان تأکید کرد به خاطر خرابی هوا در کویت به عربستان می‌روند ولی بعضی بازیکنان به شوخی یا جدی می‌گفتند شاید اتفاق دیگری افتاده است. وقتی هواپیما در یکی از فرودگاه‌های عربستان فرود آمد، این نگرانی بیشتر و بیشتر شد. عربستان که این روزها تسلیحات جنگی زیاد می‌خرد و کلاً خود را درگیر جنگ کرده، در فرودگاهی که آبی‌ها روی باند آن فرود آمدند، تجهیزات جنگی قرار داده بود و وقتی چشم بازیکنان استقلال به آن‌ها خورد، جو به هم ریخت: «نکند هواپیمای ما را دزدیده‌اند!» بعضی بازیکنان حتی جدی این حرف را می‌زدند و برای اینکه حرف‌شان را ثابت کنند به بازیکنان دیگر می‌‎گفتند نزدیک پنجره بیایند و خودشان با چشم‌شان این تانک‌ها را ببینند. بازیکنان از مهماندارها می‌پرسیدند آن‌ها را دزدیده‌اند؟ و مهماندارها با خنده می‌گفتند‌: «دزدی؟ نه. آب‌وهوای کویت خوب شود سریعاً برمی‌گردیم.»

حضور یک‌ فرد مشکوک در هواپیما
حول و حوش نیم ساعت بعد از فرود هواپیما در عربستان، پله هواپیما توسط یک ماشین نصب شد و استقلالی‌ها تصور کردند که قرار است از هواپیما پیاده شوند. آن‌ها هم منتظر بودند تا مسئولان هواپیما توضیحی در این باره بدهند. حول و حوش ۱۰ دقیقه پله وصل بود و یک ‌فرد عربستانی از پله‌ها بالا آمد و داخل کابین شد. همه مسافران به او خیره شده بودند و می‌خواستند ببینند چه‌کار می‌کند. او در راهروهای هواپیما راه می‌رفت و به همه نگاه‌ می‌کرد. انگار آمده بود تا ببیند ‌فرد مشکوکی داخل پرواز است یا نه؟ او همه را نگاه کرد و بعد از یک ربع هواپیما را ترک کرد. با رفتن او، پله‌ها را از هواپیما جدا کردند و استقلالی‌ها هم متوجه شدند خبری از پیاده شدن نیست و باید داخل بمانند.

ارسطویِ


ارسطویِ «پایتخت» از ازدواجش خبر داد/ عکس

فرهنگ > تلویزیون - احمد مهرانفر، بازیگر نقش ارسطو در سریال «پایتخت»، در صفحه اینستاگرامش، خبر ازدواج خود را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد مهرانفر که نوروز امسال با فصل پنجم سریال «پایتخت» خوش درخشید، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش خبر از ازدواجش داد.

او عکس زیر را به همرا ه متنی عاشقانه به اشتراک گذاشته و نوشته است: «تو را می‌خواهم ...! ‎برای ‎پنجاه سالگی ! ‎شصت سالگی ! ‎هفتاد سالگی ...! ‎تو را می‌خواهم ...! ‎برای خانه‌ای که تنهاییم ... ‎تو را می‌خواهم برای چای عصرانه ... ‎تلفن‌هایی که میزنند و جواب نمیدهیم ! ‎تو را می‌خواهم برای تنهایی ...! ‎تو را می‌خواهم وقتی باران است ! ‎برای راهپیمایی آهسته‌ی دوتایی ! ‎نیمکت‌های سراسر پارک‌های شهر ...! ‎برای پنجره‌ بسته ...! ‎و وقتی سرما بیداد می‌کند ...! ‎تو را می‌خواهم ...! ‎برای پرسه زدن‌های شب عید ...! ‎نشان کردن یک جفت ماهی قرمز ...! ‎تو را می‌خواهم ...! ‎برای صبح ... ‎برای ظهر ... ‎برای شب ... برای همه عمر ...!.»


نوبخت

نوبخت: حقوق کارمندان دولت یکسان می‌شود

اقتصاد > اقتصاد کلان - مهر نوشت: رئیس سازمان برنامه و بودجه از ارسال لایحه اصلاح قانون خدمات کشوری به مجلس، با هدف یکسان سازی حقوق کارکنان دولت خبر داد.

محمدباقر نوبخت در خصوص افزایش حقوق کارکنان که اخیرا از سوی وزارتخانه های کشور و جهاد کشاورزی مطرح شده، گفت: همه مباحث مربوط به حقوق دستمزدها و فوق العاده‌ها را در قانون مدیریت خدمات کشوری دیده ایم و قرار است اصلاح و یکپارچه شود، لایحه اصلاحی آن اکنون در نوبت بررسی مجلس است.

وی در خصوص انتخاب قیمت ۴۲۰۰ تومان برای دلار توضیح داد: در جلسه ستاد اقتصادی، پیشنهادات مختلفی ارائه شد و در نهایت همه استدلال ها و محاسبات مطرح شد و آنچه که قابل اجرا و مبانی آن همه را قانع کرد، این بود که با ۴۲۰۰ تومان می توانیم اقدام را انجام دهیم، ضمن اینکه مدت ها بود که می خواستیم سیاست یکسان سازی نرخ ارز را انجام دهیم، در حال حاضر تقریبا این کار صورت گرفته است همه نیازهای واقعی کشور با رقم ۴۲۰۰ پاسخ داده می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به مصوبه مجلس در قانون بودجه سال ۹۷، اظهار داشت: مجلس در مبحث ارز قانون بودجه تصویب کرده است که اگر دولت به هر دلیلی برای تنظیم بازار نرخ ارز را به جای ۳۵۰۰ تومان هر عدد دیگری در نظر گرفت، درآمد جدیدی کسب و این منبع درآمدی جدید در ردیف های مصرفی مشخصی هزینه شود، بنابراین مازاد درآمد ارز به خزانه واریز و باید متناسب با سر فصل هزینه ها استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر مشکل کمبود منابع ارز را نداریم، بیان داشت: در حال حاضر مشکل این نیست که منابع ارزی ما تقلیل پیدا کرده است، بلکه صادرات نفتی ۵۰ دلار است، منابع صادراتی غیر نفتی ۴۶ میلیارد دلار وجود دارد، ۹۰ میلیارد دلار منابع ارزی داریم.

نوبخت با انتقاد از ایجاد سلسله تقاضای های جدید غیرواقعی گفت: ما حق نداریم منابع مردم را که از نفت و صادرات حاصل می شود را به آسانی در اختیار عده ای قرار دهیم تا در کشورهای همسایه خانه و ویلا بخرند، ما حق نداریم منابع را در شرایط که فشار جهانی بر جمهوی اسلامی است و تهدید می کنند که ما را از نظر اقتصادی تحریم خواهیم کرد از دست بدهیم بلکه باید مدیریت بر عرضه و تقاضا داشته باشیم.

معاون رئیس جمهور در خصوص جایگزینی یورو در مبادلات، اظهار داشت: شکی در این نیست که می خواهیم دلار را از محاسباتمان کنار بگذاریم و در حوزه یورو کار کنیم چرا که یورو مانند دلار در وضعیت تحریمی قرار ندارد.

وی با تاکید بر اینکه نظر رسمی دولت درباره ارز تغییر نکرده، تاکید کرد: دولت بیان خود را در زمینه ارز تغییر نداده است، همواره گفته ام دولت با افزایش غیرطبیعی و غیر متعارف نرخ ارز مخالف است، درست بود پولی به دست دولت می آید اما به دلیل نارضایتی مردم روند افزایشی دلار به نفع دولت نبود، دولت تحت هیچ شرایطی اعتقاد ندارد که دلار افزایش پیدا کند ما پول کمتری داشته باشد اما ثبات اقتصادی و رفاه مردم را داشته باشیم راضی هستیم.


بشرح ذیل

اینجانب حمله سه نادان و دیوانه را به کشور دوست و مسلمان سوریه محکوم میکنم و منتظر دستور مقام عظمای ولایت جهت مقابله با این کافران از خدا بی خبر هستم

روز ارتش

Image result for ‫روز ارتش جمهوری اسلامی ایران 96‬‎                                                                                                                                                                                                                    29فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بر ارتشیان غیور و سر افراز ایران عزیز پیشاپیش  مبارک باد