بیمه البرز نمایندگی ملاشاهی کد6595

زاهدان خیابان طالقانی جنب مخابرات روبرو امور مشترکین تلفن همراه

بیمه البرز نمایندگی ملاشاهی کد6595

زاهدان خیابان طالقانی جنب مخابرات روبرو امور مشترکین تلفن همراه

بدرقه تیم‌ملی

سورپرایز شهداد روحانی در شب بدرقه تیم‌ملی برای کارلوس کی‌روش

ورزش > فوتبال ملی - شهداد روحانی و ارکستر سمفونیک تهران برای کارلوس کی روش یک سورپرایز داشتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شهداد روحانی در شب بدرقه تیم ملی و به عنوان قطعه آخر برای کارلوس کی روش یک سورپرایز داشت. او قطعه ای پرتغالی را با گروهش اجرا کرد. قبل از این اجرا او به زبان انگلیسی برای سرمربی تیم ملی کار را معرفی کرد و کی روش به احترامش ایستاد و سر تعطیم فرود آورد.

پس از اجرای آهنگ بود که کی روش به سمت استاد شهداد روحانی رفت و از او تشکر ویژه ای کرد

نگرانی سیاستمداران فرانسوی از حجاب نماینده اتحادیه دانشجویی

نگرانی سیاستمداران فرانسوی از حجاب نماینده اتحادیه دانشجویی

فرهنگ > دین و اندیشه - مریم پوگوتو، نماینده اتحادیه دانشجویی در فرانسه که هفته گذشته با حجاب اسلامی با شبکه تلویزیونی ام ۶، در یک مصاحبه ۱۴ ثانیه ای از تحصن های دانشجویی حمایت کرده، به خاطر حجاب اسلامی مورد انتقاد سیاستمداران سکولار این کشور قرار گرفته است.

خبرگزاری «حوزه» به نقل از دیلی صباح نوشت:، وزیر امور داخلی فرانسه آخرین سیاستمداری بود که روز جمعه نسبت به محجبه بودن نماینده اتحادیه دانشجویی که هفته گذشته با حجاب اسلامی توسط یک شبکه تلویزیونی مصاحبه کرده بود، ابراز شگفتی کرد.

جرالد کلمب یکی از چندین شخصیت سیاسی و شناخته شده در فرانسه است که از محجبه بودن مریم پوگوتو، نماینده اتحادیه دانشجویی در دانشگاه سوربون پاریس انتقاد کرده است.

مریم پوگوتو نماینده اتحادیه دانشجویی جناح چپ، هفته گذشته در مصاحبه ای 14 ثانیه ای با شبکه تلویزیونی "ام. 6 "مصاحبه کرده و در این مصاحبه با حجاب اسلامی از درخواست های دانشجویان متحصن در فرانسه حمایت کرده است. در این مصاحبه مخالفت دانشجویان به یک سیستم پذیرش جدید در دانشگاه اعلام شد.

اتحادیه دانشجویی تحصن های دانشجویان در چندین دانشگاه را نسبت به این سیستم را که گفته می شود یک سیستم بسیار گزینشی می باشد، مورد حمایت قرار داده است.

پوگوتو در مصاحبه با این شبکه تلویزیونی گفت: ما می خواهیم همه حق تحصیل داشته باشند، تا دانشجویان فرصت آنچه را می خواهند داشته باشند، اما متاسفانه دانشگاه ها ظرفیت و توانایی کافی را ندارند.

درخواست وی با برخوردها و انتقاداتی از سوی سیاستمداران سکولار فرانسوی مواجه شد که منتظر بودند از حجاب وی، به عنوان بهانه ای برای سرکوب دانشجویان استفاده کنند.

در این میان اتحادیه دانشجویی ضمن حمایت از دانشجوی محجبه گفت: پوگوتو مورد حمله قرار گرفته زیرا یک زن، یک مسلمان و یک دختر محجبه است و از همه مهمتر اینکه او یک دانشجو در مقام اتحادیه دانشجویی و مخالف سیاست های آن ها است.

پیراهن تیم‌ملی

تصویری از پیراهن تیم‌ملی ایران که سرانجام رونمایی شد

ورزش > فوتبال ملی - در بازی با ازبکستان از پیراهن تیم‌ملی ایران رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛پس از کش و قوس های فراوان در بازی با ازبکستان از پیراهن تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی رونمایی شد.

به گفته پیمان یوسفی که گزارشگر بازی بود این لباس ها مورد تایید فیفا و البته مورد تایید کارلوس کی روش هم بودده است!

 

تیم ملی ایران


ماجرای اعتراض مردم شاهرود

ماجرای اعتراض مردم شاهرود چیست؟/ نماینده سمنان: برای پایان دادن به تنش‌ها، رایزنی‌هایی انجام شد

سیاست > مجلس - ایلنا نوشت: نماینده مردم سمنان گفت: برای اینکه تنش‌ها را پایان دهیم با رایزنی‌های انجام شده قرار را بر این گذاشتیم که راه و شهرسازی در مرکز استان باشد و راهداری و حمل ونقل جاده‌ای دو بخش باشد که راهداری آن در شاهرود و حمل و نقل جاده آن در سمنان واقع باشد، اما هردو تحت عنوان یک اداره کل باشند.

احمد همتی در خصوص اعتراضات اخیر مردم شاهرود در مورد انتقال اداره کل به مرکز استان سمنان، گفت: در خرداد ۹۰ ادغام وزارت راه و ترابری با مسکن و شهرسازی را داشتیم که تبدیل به وزارت راه و شهرسازی شد، این ادغام در همه استان‌ها اجرا شد به جز استان سمنان که به دلیل یکسری قانون‌شکنی مانع این ادغام شدند.

نماینده مردم سمنان تصریح کرد: در سال ۹۵ هم مصوباتی در خصوص راهداری ها تصویب شد که در آنجا هم به دلیل قانون شکنی ها مانع اجرای این قوانین در سمنان شدند. این مسائل باعث شده بود اداره تابع وزارت راه و شهرسازی در سمنان ساختار اداری متفاوتی از سایر استان ها داشته باشند. به همین دلیل در روند کاری و وضعیت بودجه وضعیت نامناسبی داشتیم، چراکه همه استان ها با اسامی جدید دریافت بودجه داشتند سمنان با اسم و روند قدیمی اداری دریافت بودجه داشت.

وی ادامه داد: در حال حاضر وزارت راه و شهرسازی مصمم است در سمنان هم قوانین را مانند سایر استان‌ها اجرایی کند. طبق مصوبه شورای عالی اداری و با امضای رئیس‌جمهور و طبق قانون تقسیمات کشوری و دستور وزیر راه و شهرسازی قاعدتا باید اداره کل جدید در مرکز استان مستقر باشد.

نماینده سمنان با اشاره به حساسیت مردم نسبت به انتقال اداره کل به مرکز استان، افزود: برای اینکه به تنش‌ها پایان دهیم با رایزنی‌های انجام شده قرار را بر این گذاشتیم که ساختمان راه و شهرسازی در مرکز استان باشد و راهداری و حمل ونقل جاده‌ای دو بخش باشد که راهداری آن در شاهرود و حمل و نقل جاده آن در سمنان واقع باشد، اما هردو تحت عنوان یک اداره کل باشند. درمجموع براساس تجمعات اخیر این آخرین تصمیمی است که گرفته شده است.

حدیث

MollasHAhi HamzEH:
رسول اکرم صلى ‏الله ‏علیه ‏و ‏آله: اِعلَموا اَنَّ اللّه‏َ تعالى قَد فَرَضَ عَلَیکُم الجُمُعَةَ فَمَن تَرَکَها فى حَیاتى وَ بَعدَ مَماتى وَ لَهُم اِمامٌ عادِلٌ اِستِخفافا بِها وَ جُحودا لَها فَلا جَمَعَ اللّه‏ُ شَملَهُ وَ لا بارَکَ لَهُ فى اَمرِهِ اَلا وَ لا صَلاةَ لَهُ اَلا وَ لا زَکاةَ لَهُ اَلا وَ لا حَجَّ لَهُ اَلا وَ لا صَومَ لَهُ اَلا وَ لا بَرَکَةَ لَهُ حَتّى یَتوبَ؛
ترجمه: بدانید که خداوند متعال نماز جمعه را بر شما واجب ساخته است پس آنان که در زندگى و پس از مرگ من، از روى سبک شمردن و یا انکار، آن را ترک کنند، با وجود این‏که پیشواى عادلى دارند، خداوند وحدتشان نبخشد و در کارشان برکت ندهد، آگاه باشید نه زکات، نه نماز، نه حج و نه روزه آنان پذیرفته است. بدانید که زندگى آنان برکتى نخواهد داشت، مگر توبه کنند.
مرجع: عوالى اللالى ج 2، ص  54 و 55 ، ح 146