بیمه البرز نمایندگی ملاشاهی کد6595

زاهدان خیابان طالقانی جنب مخابرات روبرو امور مشترکین تلفن همراه

بیمه البرز نمایندگی ملاشاهی کد6595

زاهدان خیابان طالقانی جنب مخابرات روبرو امور مشترکین تلفن همراه

مجلس

منتخب مردم تهران در مجلس دهم به برخی اخبار منتشرشده مبنی براینکه رئیس مجمع تشخیص مصلحت و رئیس‌جمهور در مورد ریاست وی در مجلس دهم توافق کرده‌اند، واکنش نشان داد.
عارف: برنامه اصلاح‌طلبان جذب مشارکت مردم در دور دوم انتخابات استبه گزارش حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا عارف منتخب مردم تهران در مجلس دهم در حاشیه کنگره ملی آموزش عالی در جمع خبرنگاران، گفت: مردم باید دور دوم انتخابات را نیز مهم تلقی کنند و با حضور خود به تشکیل مجلسی کارآمد کمک کنند.
 
وی همچنین درباره‌ تکلیف شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:‌ این شورا برای انتخابات مجلس تشکیل شد و هنوز مشخص نیست آیا این شورا بعد از انتخابات تعطیل خواهد شد یا نه. باید بعد از انتخابات این شورا ارزیابی کاملی از عملکرد خود داشته باشد و شاید این شورا با ترکیب دیگری فعالیت کند، اما از اکنون نمی‌توان درباره‌ تکلیف این شورا صحبت قاطعی داشت.
 
عارف در پایان در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید آیا شما توافق میان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، حسن روحانی و رئیس دولت اصلاحات را برای ریاست خود بر مجلس تایید می‌کنید، گفت:‌ من این خبر را هم اکنون از شما شنیده‌ام.

نظرات 1 + ارسال نظر
maloosak پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 17:38 http://maloosak.69.mu

امیدوارم همیشه شاد باشین و سلامت
ممنون
خوشحال میشم به منم سر بزنید
6585

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.