بیمه البرز نمایندگی ملاشاهی کد6595

زاهدان خیابان طالقانی جنب مخابرات روبرو امور مشترکین تلفن همراه

بیمه البرز نمایندگی ملاشاهی کد6595

زاهدان خیابان طالقانی جنب مخابرات روبرو امور مشترکین تلفن همراه

رژیم صهیونیستی

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی اذعان کرد ایران بزرگترین دشمن این رژیم است.

به گزارش افکارخبر،مقامات رژیم صهیونیستی همچنان به سنگ‌اندازی و ابراز نگرانی در مورد توافق هسته‌ای ایران ادامه می‌دهند و امیدوارند بتوانند آمریکا را به محدودکردن این توافق وادار کنند. "موشه یعلون،" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، در سخنانی مدعی شد: جاه طلبی ایران در دستیابی به بمب اتمی و زیرساخت‌های ترور این کشور از داعش بسیار خطرناک‌تر است.

 
یعلون در کنفرانس مطالعات امنیت ملی تل‌آویو اظهار داشت: ایران اصلی‌ترین دشمن ما است و اگر قرار باشد میان این کشور و داعش یکی را انتخاب کنم، بدون شک داعش را انتخاب خواهم کرد. به عقیده وزیر جنگ رژیم صهیونیستی داعش شکست‌پذیر است؛ اما ایران با نزدیک شدن به غرب پوششی برای اعمال جنایتکارانه خود پیدا کرده و آمریکا نیز چشم خود را به روی اقدامات تروریستی این کشور بسته است.
 
یعلون در بخش دیگری از سخنانش مدعی شد: یک دولت سرکش بر ایران حکومت می‌کند که در تلاش برای برتری و تسلط بر منطقه است. حماس نماینده ایران است که در هر لحظه آمادگی راه اندازی یک جنگ تمام عیار را دارد. ایران در حال حاضر در 5 قاره جهان اقدامات تروریستی را حمایت می‌کند، در آسیا، آفریقا، اروپا، آمریکای جنوبی و شمالی می‌توان رد پای ایران را در حوادث تروریستی دید.
 
یعلون در پایان عصبانیت خود را از توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 مخفی نکرد و گفت: این توافق هرگز نباید امضا می‌شد. آمریکا به ایران فرصت داد تا با آزادی عمل کامل به اقدامات تهدیدآمیز و تروریستی خود در منطقه ادامه دهد.

ایت ا.. هاشمی

توضیح دفتر هاشمی درباره خودرو جدیدش

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - روزنامه شرق به نقل از دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی نوشت:رسانه‌های وابسته به برخی نهادها که به‌صورت سازمانی اقدام به تخریب آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی می‌کنند، در تازه‌ترین اقدام خود خودروی تیم حفاظت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را سوژه قرار داده‌اند.

 این اقدام تخریبی که در آستانه انتخابات و با هدفی مشخص صورت می‌گیرد، درحالی است که خودروی تیم حفاظت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی اخیرا تغییر نکرده است و خودروی فعلی توسط دولت گذشته برای جابه‌جایی مهمانان سران عدم تعهد، وارد کشور شده و پس از اجلاس، ده‌ها خودروی مازاد در اختیار سپاه حفاظت از شخصیت‌ها قرار داده شده که از آن تعداد، یک دستگاه خودرو نیز تحویل تیم حفاظت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی شده است و تیم حفاظت تمام شخصیت‌های نظام از چنین خودروهایی استفاده می‌کنند.

در پایان ضمن دعوت رسانه‌های تخریب‌کننده به رعایت اخلاق اسلامی، یادآور می‌شویم این‌گونه تخریب‌ها که دامنه آن تا تریبون‌های رسمی کشور نیز کشیده شده است، همواره نتیجه عکس داده و بر محبوبیت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی افزوده است.

سردار سلامی

آمریکایی‌ها متواضعانه به اقتدار ما اقرار کردند و ما نیز به دلیل اینکه تشخیص دادیم این ملوانان غیر عمد وارد آب‌های ایران شده بودند آن‌ها را آزاد کردیم و حتی سلاح‌هایشان را هم به آن‌ها بازگرداندیم.
به گزارش نامه نیوز، سردار حسین سلامی شامگاه پنج‌شنبه در مراسم گرامیداشت حماسه و ایثار مردم شهرستان خوانسار که در حسینه ارسور این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی و قیام حضرت امام خمینی (ره) از برپایی عدل و عدالت و محبت و دشمنی با کفر و ظلم و استکبار بنیان گرفته است.
 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امام خمینی (ره) ابر مردی بود که کشور را از معرکه‌ها تنگه‌ها و فتنه‌هایی همچون هشت سال جنگ تحمیلی به سلامت گذر داد و مقام معظم رهبری نیز چراغی درخشان از نسل پیامبر هستند؛ ایشان مدیر و مدبر، حکیم، رئوف با مؤمنان و سرسخت و مستحکم در برابر دشمنان هستند.
 
وی با درود بر همه شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و بیش از سیصد شهید شهرستان خوانسار، این شهر را همچون کوه‌هایش مستحکم و مقاوم دانست و خاطر نشان کرد: اگر ملت ایران در مقابل دشمنان قد علم می‌کند به برکت خون همین شهداست.
 
به نوشته فارس، سردار سلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در اول راه است، تاکید کرد: دشمنان تمام سعی خود را برای نابودی این انقلاب انجام می‌دهند و قصد دارند فرهنگ ما را با اندیشه‌های مبتذل و تصاویر مستهجن به ابتذال بکشانند و این همان جنگ نرمی است که غرب علیه ایران به راه انداخت و توسط مقام معظم رهبری کشف شد.
 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره وضع تحریم‌ها علیه ایران بیان داشت: جوانان مؤمن و انقلابی به میدان آمدند و به برنامه‌های دشمن پشت پا زدند؛ این حصر اقتصادی و تحریم‌ها که اگر بر هر کشوری وضع شود چند ماهی بیشتر دوام نمی‌آورد؛ آنان می‌خواستند جمهوری اسلامی را در دنیا منزوی کنند؛ هر روز از گزینه‌های روز میز حرف می‌زدند و تهدید می‌کردند اما هر چه زمان گذشت چهره شهرهای ما آبادتر شد و نیروگاه‌ها، پالایشگاه‌ها، جاده‌ها راه‌آهن‌ها و ... توسط جوانان ما ساخته شد.
 
وی با بیان اینکه دشمنان فکر می‌کردند روزی ما را آن‌ها می‌دهند، تصریح کرد: ما توسط همین جوانان توانستیم به فضا برویم و رادار و پهپادهایی ساختیم که کیلومترها بدون سرنشین پرواز می‌کنند و این‌ها اثر خون شهداست.
 
سردار سلامی با اشاره به دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج‌فارس خاطرنشان کرد: بعد از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری در جهان نتوانسته بود یک نظامی آمریکایی را دستگیر کند اما وقتی این نظامیان وارد آب‌های ما شدند شناورهای کوچک ایرانی با تعداد نیروی کمتر مانند عقاب آن‌ها را محاصره و دستگیر کردند و این ده تفنگدار در مقابل 5-6 جوان پاسدار سر تسلیم فرود آوردند.
 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: آمریکایی‌ها در ناو هواپیمابرشان که دارای 60 هواپیمای جنگی و پنج هزار هزار نفر خدمه است دچار دستپاچگی شده و هول کرده بودند و پی‌درپی هواپیماهای خود را به پرواز در می‌آوردند و ما صدای لرزان این ابرقدرت را می‌شنیدیم.
 
وی افزود: در ادامه واحدهای شناور ما بلافاصله جزیره فارسی را پوشش دادند و تهدید کردند که اگر حرکت کوچکی از شما سربند پاسخ کوبنده‌ای از ایران دریافت خواهید کرد.
 
سردار سلامی ادامه داد: بعد از آن صدای عجز و التماس مقامات سیاسی‌شان شنیده شد که طی تماس‌هایی تقاضای آزادی این تفنگداران را می‌کردند؛ ما نیز طی بررسی‌هایی که انجام شد فهمیدیم این ملوانان بدون قصد وارد آب‌های ایران شده‌اند.
 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: این ملوانان پس از دستگیری گریه می‌کردند اما مهربانی پاسداران ما باعث احساس آرامش آنان شد.
 
وی با اشاره به عذرخواهی مقامات آمریکایی تصریح کرد: آمریکایی‌ها متواضعانه به اقتدار ما اقرار کردند و ما نیز به دلیل اینکه تشخیص دادیم این ملوانان غیر عمد وارد آب‌های ایران شده بودند آن‌ها را آزاد کردیم و حتی سلاح‌هایشان را هم به آن‌ها بازگرداندیم.

عربستان سعودی

هشدار عربستان در آستانه رفع تحریم های ایران
وزیر امور خارجه عربستان به لندن سفر کرد تا از نقش موثر کشورش در تحولات منطقه ای با وجود نگرانی ها در مورد افزایش تنش ها بین عربستان و ایران دفاع کند.
عادل الجبیر هشدار عربستان در آستانه رفع تحریم های ایران
به این مطلب امتیاز دهید
33.3% 66.7%

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، اسکای نیوز در گزارشی به صحبت های اخیر عادل الجبیر پرداخت و نوشت: وزیر امور خارجه عربستان به لندن سفر کرد تا از نقش موثر کشورش در تحولات منطقه ای با وجود نگرانی ها در مورد افزایش تنش ها بین عربستان و ایران دفاع کند.

 

وی بعد از دیدار با جان کری بازهم تاکید کرد که کشورش این حق را دارد تا در مسائل منطقه خاورمیانه نقش داشته باشد.

 

حجت الاسلام ال هاشم

1394/10/24 پنجشنبه

حجت الاسلام آل هاشم در جمع کارکنان و سربازان 08 خاش:نباید بر لبخند دشمنان خوشحالی کرد و امیدوار شد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران دشمن شناسی، وحدت و مبارزه هوشمندانه و بی وقفه با دشمنان و اهداف پلیدشان را لازمه پیروزی و غلبه بر توطئه آنان و بدخواهان نظام دانست و افزود: هرگز نباید بر لبخند دشمنان خوشحالی کرد و امیدوار شد، بلکه باید به اهداف شان تمرکز کرد.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران دشمن شناسی، وحدت و مبارزه هوشمندانه و بی وقفه با دشمنان و اهداف پلیدشان را لازمه پیروزی و غلبه بر توطئه آنان و بدخواهان نظام دانست و افزود: هرگز نباید بر لبخند دشمنان خوشحالی کرد و امیدوار شد، بلکه باید به اهداف شان تمرکز کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، این مطلب را در جمع کارکنان پایور و وظیفه مرکزآموزش 08 شهید ابراهیم نوری شهرستان خاش بیان کرد.

وی در جمع کارکنان و سربازان این مرکز به تشریح سابقه سیاه سیاستمداران آمریکا در ضربه زدن به استقلال، فرهنگ و اقتصاد کشور پرداخت و تصریح کرد: آمریکا همواره دشمن ایران اسلامی بوده و از هیچ فرصتی برای ضربه زدن به کیان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دریغ نکرده است.

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران سپس دشمن شناسی، وحدت و مبارزه هوشمندانه و بی وقفه با دشمنان و اهداف پلیدشان را لازمه پیروزی و غلبه بر توطئه آنان و بدخواهان نظام دانست و افزود: هرگز نباید بر لبخند دشمنان خوشحالی کرد و امیدوار شد بلکه باید به اهداف دشمنان تمرکز کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش سپس به موضوع تذکر و تأکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نسبت به خطر نفوذ دشمن و استکبار از منظر برجام و پسا برجام اشاره و خاطرنشان کرد: معظم له در طول مذاکرات بیش از 70 مرتبه این خطر را گوشزد نمودند چرا که هدف دشمن در دوران پسا برجام، یقیناً نفوذ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در جمهوری اسلامی ایران است.

 وی در این زمینه افزود: یکی از مقاصد مهم دشمنان که باید بسیار مراقب آن باشیم، نفوذ فرهنگی دشمن در کشور است. یعنی دشمنان می خواهند باورهای اسلامی و انقلابی مردم، مسئولین و بویژه جوانان ما را تغییر دهند و آنان را نسبت به آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی بی تفاوت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ایجاد اختلاف بین دولت و ملت، فاصله گرفتن نسل جدید از ارزش های انقلاب و ایجاد دو دستگی در ایران اسلامی را از دیگر راه های نفوذ دشمن به کشور عنوان و تصریح کرد: برای مقابله با دشمنان باید توطئه های آنان را به خوبی بشناسیم، روحیه انقلابی را در خود تقویت کنیم و حرکت مستمر به سمت تحقق آرمان های انقلاب اسلامی داشته باشیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره و با بیان اینکه باید به کسانی رأی بدهیم که عاشق خدمت به نظام و تابع ولایت فقیه هستند، تأکید کرد: دشمنان تلاش می کنند با نفوذ خود، افرادی را به مجلس بفرستند که در مسیر خواسته هایشان بطور مستقیم و غیر مستقیم تأثیرگذار باشند.

وی در پایان با بیان اینکه توجه به خط امام راحل امروز با اطاعت از فرامین رهبر فرزانه انقلاب تحقق پیدا می کند، افزود: باید هوشیار باشیم تا افرادی به مجلس بروند که به مردم و شهدا خیانت نکنند.

گفتنی است رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه بازدید خود از مناطق جنوب شرق کشور با حضور در جمع کارکنان و سربازان تیپ 288 خاش و 388 ایرانشهر ضمن سخنرانی، صندوق قرض الحسنه و باشگاه ورزشی این اماکن را نیز افتتاح کرد.