بیمه البرز نمایندگی ملاشاهی کد6595

زاهدان خیابان طالقانی جنب مخابرات روبرو امور مشترکین تلفن همراه

بیمه البرز نمایندگی ملاشاهی کد6595

زاهدان خیابان طالقانی جنب مخابرات روبرو امور مشترکین تلفن همراه

ترامپ

    
۳۹۵/۸/۲۷ |


radio button تغییر موضع ۱۸۰ درجه‌ای ترامپ درباره آرای الکترال!

میلیاردر نیویورکی پس از پیروزی نظرش را درباره نظام انتخاباتی آمریکا تغییر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از واشینگتن پست، دونالد ترامپ - رئیس جمهور منتخب آمریکا - که پیشتر مشروعیت آرای الکترال را در نظام انتخاباتی آمریکا زیر سوال برده بود، اکنون پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری هفته گذشته، نظر خود را درباره آن تغییر داده است. 

 

وی در جریان رقابت‌های انتخاباتی 2012 در واکنش به پیش‌بینی‌هایی که نشان می‌دادند «میت رامنی» نامزد وقت جمهوری‌خواهان ممکن است آرای مردمی بیشتری نسبت به باراک اوباما رقیب دموکرات خود به دست آورد اما در شمارش آرای اکترال، نتیجه انتخابات را به او واگذار کند، در حساب توییتر خود از انتخاب رئیس جمهور با آرای الکترال با عنوان "یک فاجعه" برای دموکراسی آمریکا یاد کرد.

 

وی چندی بعد در یک پست توییتری دیگر نیز نوشت: انتخاب رئیس جمهور با آرای اکترال به جای آرای مردمی "بی‌عدالتی" است و جهان به خاطر نظام انتخاباتی ما به ما می‌خندد!

 

اما ترامپ اکنون که با همین روش در انتخابات پیروز شده است، شب گذشته در یک تغییر موضع آشکار نسبت به سال 2012،‌ در حساب توییتر خود نوشت: آرای الکترال نشانه نبوغ نظام انتخاباتی آمریکاست و باعث می‌شود تمامی ایالت‌ها از جمله ایالت‌های کوچک وارد بازی انتخابات شوند.

   




radio button

تسلیت رهبر انقلاب

رهبر انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت روحانی مبارز، پارسا و مردمی حجت الاسلام آقای حاج شیخ عباس پورمحمدی رفسنجانی را تسلیت گفتند.

به گزارش افکارنیوز،  متن پیام تسلیت به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با اندوه و تأسف خبر درگذشت روحانی مبارز و پارسا و مردمی، رفیق صمیمی و قدیمی، جناب حجت الاسلام آقای حاج شیخ عباس پورمحمدی رفسنجانی را دریافت کردم.

زندگی سراسر تلاش و خدمت همراه با اخلاص و سلامت نفس و بی اعتنائی به جلوه ها و زخارف مادی، خصوصیت برجسته این روحانی کم نظیر در همه ی دوران های حیات او است. در دوران اختناق طاغوتی، با شجاعت و صراحت، پرچم نام و راه امام راحل را بر دوش داشت و در دوران نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیشرو خدمات رسانی به محرومان و اقدام های فرهنگی و اجتماعی در گستره ئی وسیع بود. در همه ی دوران ها هرگز از مردم و بخصوص طبقات محروم جدا نشد و هرگز جز راه خدا نپیمود. رحمت و غفران الهی شامل حال او باد.

به خاندان مکرم، همسر گرامی و فرزندان و دیگر بازماندگان و همه ی دوستداران و آشنایان ایشان صمیمانه تسلیت عرض میکنم.

 

سناتور امریکایی

برای همکاری با ترامپ علیه ایران آماده ام/ساخت موشک بالستیک ایران را متوقف می‌کنیم

تام کاتن

سناتور جمهوریخواه آمریکا در سخنانی از همکاری خود و کنگره با رییس جمهور منتخب این کشور برای پیشبرد اهداف ضد ایرانی خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ، «تام کاتن» سناتور جمهوریخواه ایالت آرکانزاس آمریکا با حضور در شبکه «فاکس نیوز» در سخنانی  اظهار داشت که کنگره با همکاری با  «دونالد ترامپ» رییس جمهور منتخب و همگام با متحدان واشنگتن  تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کند.

 تام کاتن  در گفت‌وگو با  «شانون بریم»  مجری برنامه مدعی نادرست بودن برجام و نقض آن از سوی ایران شد.

وی در این زمینه گفت: «ما اهرم‌های مختلفی داریم. ما بزرگترین اقتصاد دنیا هستیم و قادریم تحریم‌هایی را به خاطر نقض توافق اتمی و دیگر  تعهدهای این کشور وضع کنیم تا ایران ساخت موشک‌های بالستیکی که به خاک آمریکا یا متحدانمان می‌رسند را کنار گذاشته و از تروریسم حمایت نکند و منطقه را نیز بی‌ثبات نسازد.»

کاتن افزود: «ایران باید بفهمد که ترامپ با دیگر روسای جمهور آمریکا فرق دارد و همانطور که سران مذهبی ایران  پیشتر تشخیص دادند که «رونالد ریگان» در قیاس با «جیمی کارتر» فردی کاملا متفاوت بود و آن‌گاه ایرانی‌ها گروگان‌های ما را هنگام سوگند خوردن ریگان آزاد ساختند.»

شهید خزاعی

 
محسن خزایی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در سوریه حین تهیه گزارش از منطقه عملیاتی حلب به شهادت رسید.
به گزارش خبرنگار  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  محسن خزایی 15 آذر  سال 51 در خانواده ای مذهبی که ذاکر اهل بیت بودند به دنیا آمد او در سال 74 به عنوان متصدی صدا  فعالیت خود را در صداو سیما  آغاز کرد و  بخاطر شور و نشاط خاصی که در برنامه های جوان ایجاد می کرد و با جوانان ارتباط زیادی داشت مدیر باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان شد.

اوج کارش زمانی بود که جریان تکفیری گروهک جندالشیطان در جنوب شرق فعال شده بود. او یکبار از کمین گروهک تکفیری در حادثه تروریستی تاسوکی نجات یافت. شهید محسن خزایی پس از موفقیت در باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان به عنوان مدیر خبر گیلان معرفی شد و پس از فعالیت های تخصصی و حرفه ای خبر، عشق دفاع از حرم  او را به سوریه کشاند او در سوریه بعد از هر گزارش خبری خود، در بین رزمندگان مقاومت مداحی اهل بیت می کرد. وی دارای سه فزرند، دو پسر و یک دختر است.



شهید محسن خزایی کیست؟+ تصاویر


ادامه مطلب ...

نرمش

حرکات ممنوعه در نرمش
نی زار؛ تناسب اندام شامل وزن (نسبت به قد) ، استخوان بندی، ماهیچه و مفصل مناسب ، سلامت فیزیولوژیکی و داشتن سیستم ایمنی قوی است.نرمش باعث دست یابی به تمام این جنبه های سلامتی میشود و در نهایت کیفیت زندگی فرد را افزایش میدهد و از این جهت اهمیت ویژه ای ب ...
نی زار؛ تناسب اندام شامل وزن (نسبت به قد) ، استخوان بندی، ماهیچه و مفصل مناسب ، سلامت فیزیولوژیکی و داشتن سیستم ایمنی قوی است.نرمش باعث دست یابی به تمام این جنبه های سلامتی میشود و در نهایت کیفیت زندگی فرد را افزایش میدهد و از این جهت اهمیت ویژه ای برای انسان دارد.

نرمش منظم و اصولی باعث جلوگیری از فشارخون بالا ، چاقی، بیماری های قلبی ،دیابت نوع دوم ، بیخوابی و خواب نامنظم ، سرطان و افسردگی میشود، انرژی بدن را افزایش میدهد ، باعث تولید آندروفن و سایر هورمونهای مفید در بدن میشود و همچنین بهترین ابزار برای پیشگیری از انواع بیماریهای عصبی و ماهیچه ای است . به یاد داشته باشید که نرمش منظم تاثیر بسزائی در سلامتی روحی ، امید به زندگی و خوشبینی شما به حوادث دارد.

نرمش به علت آنکه مدام عضلات و اندامهای مختلف را که در زندگی روزمره کمتر تحرک دارند به حرکت وا میدارد باعث تقویت آنها میشود و به همین ترتیب انعطاف پذیری این اعضا را افزایش میدهد و با سوزاندان کالری و استفاده از ذخیره های چربی در بدن تاثیر چشمگیری در درمان و پیشگیری از چاقی دارد.

نرمش اصولی و مرتب به همان اندازه مفید است که نرمش های بی برنامه و بیش از حد و بدون رعایت نکات ایمنی میتواند برای شما مضر باشد.برنامه نرمش باید به گونه ای باشد که هیچگاه باعث خستگی مفرط نشود. نرمش مطلقا باید مطابق با رژیم غذائی، وزن، سن، رژیم داروئی و… شما باشد .

قبل از انجام تمرین ، بدن را باید به مدت پنج تا ده دقیقه گرم کنید، از خم کردن بیش از حد مفاصل به خصوص گردن و زانو خوادداری کنید، از چرخاندن ناگهانی گردن و ستون فقرات پرهیز کنید، از انجام حرکات چرخشی یا حرکاتی که باعث فشار از پهلو به مفصل زانو می شود پرهیز کنید، از انجام کشش های عضلانی به صورت ضربه ای خودداری کنید و کشش به صورت فشار پیوسته و یکنواخت را اعمال کنید، هر حرکتی که باعث درد شود یا آن را تشدید کند ممنوع است و انجام کشش های ناگهانی بخاطر اینکه موجب پاره شدن فیبر های عضله شده و نهایتا باعص کوتاه تر شدن عضله می شود ممنوع است.

اگر تا کنون قبل از شروع گرم کردن بدن یا فعالیت ورزشی حرکات کششی را انجام می دادید، باید بگویم که اشتباه کرده اید!

برخلاف نظر متداول عموم، مطالعات نشان داده است که انجام حرکات کششی قبل از گرم کردن یا فعالیت ورزشی کار مفیدی نیست و مانع عملکرد بهتر شما می شود. اگر هیچ اتفاقی هم نیافتد، کشش قبل از ورزش ، شما را در موقعیت بدی قرار خواهد داد چرا که می تواند باعث کشیدگی و آسیب به عضلات شود. قبل از حرکات کششی مقداری بدن را گرم کنید تا گردش خون در بدن بالا برود و بدن آمادگی کشش را داشته باشد.

ایستادن با پای صاف و خم شدن جهت لمس انگشتان پا ، سبب کشیدگی لیگامنت ها و کپسول های مفصلی زانو می شود، به جای این حرکت اندکی زانو را خم کنید تا همزمان با کشش عضلات همسترینگ از کشیدگی لیگامنت ها جلوگیری کنید.

یکی از ضروری ترین کشش ها برای حفظ سلامت ستون فقرات ، کشش عضلات پشت ران است. اما انجام آن به صورت غیر اصولی باعث آسیب مفاصل می شود. به عنوان مثال برخی این کشش را با قرار دادن یک پا برروی جای بلند انجام می دهند، اگر زاویه پایی که در بالا قرار گرفته نسبت به خط عمود بیشتر از ۹۰ درجه باشد و تنه به جلو خم شود، براساس تحقیقات انجام گرفته ممکن است این حالت باعث فشار به عصب سیاتیک شود. در افرادی که کوتاهی عضلات پشت ران دارند این حرکت آسیب بیشتری وارد می سازد.

حرکات چرخش گردن اگر به ملایمت انجام شود و گردن به عقب خم نشود بدون اشکال است. اما خم شدن گردن به سوی عقب به خصوص در افراد سالمند با افرادی که بیماری روماتیسم مفصلی دارند میتواند خطرآفرین باشد. انجام این حرکت به صورت ناگهانی به عروق و اعصاب قاعده جمجمه آسیب وارد می کند. افرادی که دچار سائیدگی مهره های گردن بوده یا پوکی استخوان دارند یا سابقه ضربه و درد گردن دارند نیز در معرض آسیب بیشتر هستند.

اگرچه برخی معتقدند که خم شدن ستون فقرات به سمت عقب کاملا ممنوع است اما با توجه به اینکه حرکات مذکور جزئی از حرکات طبیعی ستون فقرات بوده و به طور روزمره انجام می شوند انجام این حرکات مشکلی ایجاد نمی کند مگر اینکه به صورت کنترل نشده و ناگهانی باشد، زیرا در این صورت به بافت های قسمت پشتی ستون فقرات آسیب وارد می شود. انجام این حرکات به صورت ملایم و کنترل شده می تواند به عنوان ورزش مناسبی در برخی افراد مبتلا به کمردرد در نظر گرفته شود ولی در برخی دیگر به خصوص آن هایی که لیز خوردگی مهر های کمری دارند انجام این حرکات کاملا ممنوع است.

حرکاتی که با خم شدن کامل زانوها همراه هستند مثل کلاغ پر به مفصل زانو به‌خصوص مینسیک‌ها آسیب می‌رسانند. چرخاندن زانوها یا فشار به زانو از داخل یا خارج نیز برای مفصل مضر است.

در حرکت اسکوات توصیه می شود زانو تا زاویه ۹۰ درجه خم شود ، زیرا که بیش از آن موجب آسیب ممفصل زانو می شود. همچنین می توانید حرکت جاگزین آن را انجام دهید. پاها را به اندازه یک گام از هم دور کنید ، سپس زانو را خم کنید و بلند شوید، این حرکت جاگزین هم موجب کشش عضلات و هم موجب تقویت عضلات پا می شود.

در صورت پدیدار شدن علائمی مانند احساس ناراحتی یا درد قابل توجه ، احساس درد در قفسه سینه ، تنگی نفس شدید و نامنظم شدن ضربان قلب تمرین به سرعت قطع شود.