بیمه البرز نمایندگی ملاشاهی کد6595

زاهدان خیابان طالقانی جنب مخابرات روبرو امور مشترکین تلفن همراه

بیمه البرز نمایندگی ملاشاهی کد6595

زاهدان خیابان طالقانی جنب مخابرات روبرو امور مشترکین تلفن همراه

رئیس جمهور

روحانی با حضور در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به زیارت بارگاه نورانی کریمه اهل بیت(ع) مشرف شد.
تشرف رییس جمهوری به زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی که روز جمعه به منظور دیدار با مراجع عظام تقلید به استان قم سفر کرده است، در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) در فضایی معنوی و همراه با زائران و مجاوران آستان مقدسه کریمه اهل بیت(ع)، این بارگاه نورانی را زیارت کرد.

رییس جمهوری همچنین با حضور بر مزار علما، مراجع و شخصیت هایی که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) مدفون هستند ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطره آنان را گرامی داشت.

روحانی در جریان سفر به استان قم با حضرات آیات عظام صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی و وحید خراسانی دیدار کرد و قرار است در ادامه برنامه های این سفر یکروزه با برخی دیگر از مراجع عظام تقلید دیدار کند.

حاج اقا ال هاشم

1395/2/31 جمعه

با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشماربعین اولین شهید ارتشی مدافع حرم در شهریار برگزار شد

مراسم چهلمین روز شهادت اولین تکاور ارتشی مدافع حرم، شهید مجتبی یداللهی با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.

 

مراسم چهلمین روز اولین تکاور ارتشی مدافع حرم، شهید مجتبی یداللهی با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.

مراسم اربعین اولین تکاور ارتشی مدافع حرم شهید مجتبی یداللهی از تیپ 388 ایرانشهر با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مسجد حاج حسن شهرستان شهریار برگزار شد.

در پایان این مراسم از خانواده این شهید بزرگوار با اهدای لوح یادبود تجلیل به عمل آمد.





اختلاف

                    مژده                                                            مژده
منابع آگاه، دلیل استعفای یعلون را اختلافات اخیر وی با نتانیاهو اعلام کرده‌اند.
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ موشه یعلون – وزیر جنگ رژیم صهیونیستی – صبح امروز در پی بالا گرفتن اختلافات با نخست‌وزیر این رژیم از سمت خود استعفا داد. به گزارش رویترز، وی در صفحات شخصی خود در فیس‌بوک و توییتر اعلام کرد که به دلیل از دست دادن اعتماد خود نسبت به بنیامین نتانیاهو – نخست وزیر رژیم صهیونیستی - از کابینه و پارلمان این رژیم و همچنین از کلیه فعالیت‌های سیاسی خود در حزب حاکم لیکود کناره‌گیری کرده است.

منابع آگاه، دلیل استعفای یعلون را اختلافات اخیر وی با نتانیاهو اعلام کرده‌اند. به نوشته نیویورک تایمز، چندی پیش ژنرال «یائیر گولان» - جانشین رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی – رفتار این رژیم در اراضی اشغالی فلسطین را با دوره حکومت نازی‌ها در آلمان مقایسه کرد و همین اظهارنظر موجی از انتقادها را علیه او از سوی محافل سیاسی رژیم صهیونیستی به همراه داشت. یعلون در حمایت از او عنوان کرد فرماندهان نظامی ارشد رژیم صهیونیستی باید در بیان عقاید خود آزاد باشند؛ اما این اعلام حمایت او از گولان مورد انتقاد تند نتانیاهو قرار گرفت. نتانیاهو معتقد است فرماندهان نظامی نباید علنا در مورد مسائل سیاسی این رژیم اظهارنظر کنند.

پس از این ماجرا، در اوایل ماه جاری میلادی، انتشار فیلم کوتاهی از شلیک مرگبار یک نظامی صهیونیست به یک مجروح فلسطینی در کرانه باختری بار دیگر یعلون و نتانیاهو را در مقابل یکدیگر قرار داد. در حالیکه رسانه‌ها و افکار عمومی رژیم صهیونیستی خواستار بخشش نظامی یادشده بودند، یعلون بلافاصله پس از انتشار این فیلم، خواستار محاکمه وی شد که این مسئله مجددا نارضایتی نتانیاهو را از عملکرد وی به همراه داشت.

اما به نوشته رسانه‌های رژیم صهیونیستی، آنچه که در ادامه این اختلافات باعث استعفای ناگهانی یعلون شده است، مذاکرات هفته اخیر نتانیاهو با حزب راستگرای افراطی "اسرائیل بیتنو" (اسرائیل خانه ما) برای پیوستن به کابینه ائتلافی وی است. گفته می‌شود نتانیاهو در مذاکرات خود با این حزب، پست وزارت جنگ را به «آویگدور لیبرمن» – رهبر آن – پیشنهاد داده و همین موضوع باعث قطعیت یافتن جدایی یعلون از کابینه و پارلمان این رژیم شده است.

لیبرمن 57 ساله که هنوز حزب او رسما با کابینه نتانیاهو وارد ائتلاف نشده است، بر خلاف یعلون از هیچ تجربه نظامی برخوردار نیست و عمده شهرت او به دلیل اظهارات تند و موضعگیری‌های افراطی او علیه فلسطینیان است. وی یکی از افراطی‌ترین و در عین حال منفعت‌طلب‌ترین سیاستمداران رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود که در طول دهه اخیر بارها با قبول پست‌های وزارتی کابینه رژیم صهیونیستی، از رقیب سرسخت نتانیاهو به متحد نزدیک او تبدیل شده است. 

دلیل دعوت نتانیاهو از حزب اسرائیل بیتنو، شکننده بودن ائتلاف وی در پارلمان این رژیم است. کابینه ائتلافی نتانیاهو در حال حاضر 61 کرسی از مجموع 120 کرسی کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) را در اختیار دارد که با خروج یعلون از پارلمان، کابینه نتانیاهو همین برتری حداقلی را نیز از دست خواهد داد.

نتانیاهو در حالی تصمیم به جایگزینی یعلون با لیبرمن گرفته است که طبق یک نظرسنجی که روز گذشته (پنجشنبه) از شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی پخش شد، 51 درصد صهیونیست‌های ساکن سرزمینهای اشغالی همچنان یعلون را بهترین گزینه برای پست وزارت جنگ این رژیم می‌دانند؛ درحالیکه لیبرمن در این نظرسنجی تنها از حمایت 27 درصد صهیونیستها برخوردار شد. 

نتانیاهو با مذاکره با حزب افراطی اسرائیل بیتنو در آستانه تشکیل راستگراترین کابینه در تاریخ این رژیم قرار گرفته است. حزب اسرائیل بیتنو تنها 5 کرسی در پارلمان رژیم صهیونیستی دارد؛ اما افزوده شدن همین تعداد کرسی نیز برای ائتلاف شکننده نتانیاهو از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

فائزه هاشمی

عکس طنز به دیدار فائزه هاشمی با فریبا کمال آبادی عضو بهاییت                      برای فائزه هاشمی خیلی متاسفم

عکس طنز به دیدار فائزه هاشمی با فریبا کمال آبادی عضو بهاییت

عکس طنز به دیدار فائزه هاشمی با فریبا کمال آبادی عضو بهاییت

واکنش طنز به دیدار فائزه هاشمی با فریبا کمال آبادی عضو بهاییت

فائزه هاشمی و فریبا کمال آبادی

سایت خبری تفریحی به روز نیوز:بعد از انتشار خبر و عکس دیدار فائزه هاشمی با فریبا کمال آبادی عضو ارشد بهاییت در ایران یک کانال تلگرامی واکنش طنزی به این موضوع داشته است.

این کانال تلگرامی با ویرایش عکس دیدار فایزه هاشمی با فریبا کمال آبادی عضو ارشد بهاییت در ایران و قرار دادت کمد و آباژور به جای زنان حاضر در عکس نوشت:

«وقتی صداوسیما می‌خواد تصویر دیدار فائزه هاشمی با بهایی‌ها رو پخش کنه!»

عکس طنز به دیدار فائزه هاشمی با فریبا کمال آبادی عضو بهاییت

عکس طنز به دیدار فائزه هاشمی با فریبا کمال آبادی عضو بهاییت

عکس طنز به دیدار فائزه هاشمی با فریبا کمال آبادی عضو بهاییت

عکس طنز به دیدار فائزه هاشمی با فریبا کمال آبادی عضو بهاییت

اخیراً در رسانه‌ها خبری منتشر شده مبنی بر دیدار فائزه هاشمی رفسنجانی با “فریبا کمال آبادی”، عضو ارشد بهاییت ایران که به تازگی بعد از ۸ سال زندان به مرخصی آمده است.

در بخشی از تصویر منتشر شده از این دیدار، عکسی بر روی دیوار از (عباس افندی فرزند ارشد بهاءالله (بنیانگذار بهاییت که به نام عبدالبهاء شناخته می‌شود و سومین شخصیت محوری بهاییت است، دیده می‌شود.