بیمه البرز نمایندگی ملاشاهی کد6595

زاهدان خیابان طالقانی جنب مخابرات روبرو امور مشترکین تلفن همراه

بیمه البرز نمایندگی ملاشاهی کد6595

زاهدان خیابان طالقانی جنب مخابرات روبرو امور مشترکین تلفن همراه

سخنگوی صدر

سخنگوی صدر: خواهان انحلال حشد الشعبی نیستیم/ این نیروها نماد آزادسازی عراق هستند

مقتدی صدر

سخنگوی رهبر جریان صدر گفت که مقتدی صدر خواهان انحلال الحشد الشعبی نشده بلکه خواهان تدوین وضعیتی قانونی برای آنها است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، صلاح العبیدی سخنگوی رهبر جریان صدر در گفت وگو با روزنامه الاتحاد امارات گفت: العبادی از جنبه دولتی و ما از جنبه دینی و مردمی با حمله بسیار بزرگی از سوی طرف هایی روبرو هستیم که می خواهند فساد در عراق باقی بماند. آنها تلاش می کنند که از برخی عنوان های مورد قبول مردمی نظیر الحشد الشعبی در رسیدن به این هدف خود بهره برداری کنند.

وی افزود: الحشد الشعبی یکی از نمادهای آزادسازی عراق است. در بسیاری از جاها حتی غیر شیعیان نیز معتقدند که الحشد الشعبی الگویی برای رهایی و نجات آنها از دست داعش است. مناطق سنی نشین واقع در خط تماس با اقلیم کردستان عراق، الحشد الشعبی را نیرویی می داند که جلوی گسترش سلطه داعش بر مناطق آنها را گرفته است. با این وجود معتقدیم که برخی نکات منفی و اشتباهاتی از سوی برخی طرفها که خود را نه نام الحشد الشعبی معرفی می کنند و ما آنها را شبه نظامیان گستاخ می نامیم، وجود دارد زیرا نمی خواهیم که عنوان الحشد الشعبی به عنوانی تبدیل شود که طرف های فاسد از طریق آن از ملت و دولت باج خواهی کنند.

العبیدی گفت: برخی می خواهند با حضوری سیاسی یا سلطه گرایانه یا دولتی یا مالی باج خواهی کنند. می خواهیم جلوی این باج خواهی بایستیم. این دیدگاهها با دیدگاهای مرجعیت همخوانی دارد. نمی گوییم که دیدگاه مرجعیت را اجرا می کنیم اما دیدگاه‌ها با این دیدگاه همخوانی دارد. دیدگاه العبادی به این دیدگاه نزدیک است. باج خواهان تلاش می کنند که به وجهه مردمی مقتدی صدر آسیب برسانند لذا می گویند که مقتدی صدر خواهان انحلال الحشد الشعبی است؛ درحالی که آنچه ما بر آن تاکید می کنیم، ایجاد وضعیتی قانونی برای موجودیت الحشد الشعبی در چارچوب دولت است.

العبیدی گفت: مقتدی صدر بعد از بازگشت از عربستان در سخنان خود تاکید کرد که می خواهد سلاح در دست فقط دولت و دستگاه‌های امنیتی باشد و با سلاح موجود در دستان الحشد الشعبی اینگونه برخورد شود که به طور دوستانه گرفته شود.

معجزه «قاضی‌پور

حاشیه‌نگاری تسنیم از دومین روز رای اعتماد به وزرای پیشنهادی

معجزه «قاضی‌پور» در صحن مجلس/ معرفی زلال‌ترین وزیر روحانی

جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

دومین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، دومین روز  بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی پس از برگزاری نشست غیرعلنی مجلس برای تصمیم‌گیری درباره تسریع در رسیدگی به صلاحیت وزرای پیشنهادی با حضور 241 نفر از نمایندگان و با قدری تاخیر آغاز شد. 

*معجزه قاضی‌پور در مجلس

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی که در اکثر مواقع به عنوان مخالف وزرای پیشنهادی اظهارنظر می‌کند، زمانی که نوبت به ارائه برنامه‌های سیدمحمود علوی وزیر پیشنهادی اطلاعات رسید، مقداری از زمان عزیز اکبریان نماینده کرج را گرفت تا در موافقت با وزیر اطلاعات اظهاراتی داشته باشد که در زمان قرار گرفتن در پشت تریبون، گفت: اولین بار است که در این 10 سال می‌خواهم در موافقت با کسی صحبت کنم و این معجزه است.

*رونمایی از زلال‌ترین وزیر روحانی در صحن مجلس

محمدحسین قربانی نماینده مردم آستانه‌اشرفیه که در موافقت با وزیر پیشنهادی اطلاعات اظهاراتی داشت، گفت که زلال‌ترین وزیری که آقای روحانی به مجلس معرفی کرده آقای علوی است. علی لاریجانی نیز  با پایان یافتن وقت این نماینده گفت: زلال بودن را هم فرمودید دیگر کفایت می‌کند.

* نماینده‌ای که رجال‌الغیب شد 

ولی ملکی که در مخالفت با وزیر پیشنهادی اقتصاد حرف می‌زد گفت: پروفسور حسابی می‌گوید کلمه "ولش کن" پدر مملکت را در آورده است، من هر چه گشتم در لغت‌نامه خارجی این را پیدا نکردم، در مسئولیت‌های‌مان از این کلمه استفاده می‌کنیم همین است که در کشور مشکلات پیش می‌آید و همچنین گفت که می‌دانم همه عزیزان رای می‌آورند و شکی در آن نیست، لاریجانی در پاسخ به وی گفت: شما مگر رجال الغیبی که اینگونه می‌گویید

بشرح متن

عکس/ تفاوت تفنگدار آمریکایی و بسیجی ایرانمحسن جان من به شما قول میدهم که انتقام شما  را از این داعش های کثیف و جنایتکاران خواهیم گرفت و سر بریده شما ما را به یاد کربلا می اندازد روحت شاد ای قهرمان وطن و ای فرزند صالح سید علی

شهادت محسن حججی

جمعی از سیاسیون، هنرمندان و ورزشکاران با انتشار پست هایی در شبکه های اجتماعی نسبت به شهادت محسن حججی واکنش نشان دادند.

واکنش چهره های مشهور به شهادت محسن حججیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چندی پیش گروه تکفیری تروریستی داعش یک رزمنده ایرانی را در مرزسوریه و عراق به اسارت گرفت و روز بعد خبر شهادت مدافع حرم محسن حججی با انتشار تصویری اعلام کرد.

شهادت این بزرگ مرد تمامی مردم ایران را متاثر کرد اما نگاه پر صلابتش هنگام اسارت بار این غم را کمتر میکرد چرا که در عین حال دریایی از غرور و افتخار نصیب هموطنانش کرد.

در همین راستا جمعی از سیاسیون، هنرمندان، ورزشکاران و کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به شهادت اینمدافع حرم واکنش نشان دادند.

امیر حاتمی کیست؟

خبرگزاری میزان- امیر سرتیپ امیر حاتمی از فرماندهان ارتش ایران است؛ وی در دولت یازدهم جانشین سردار حسین دهقان وزیر دفاع بود؛ امیر حاتمی پیش از انتصاب به عنوان جانشین وزیر دفاع در آبان ۱۳۹۲، جانشین معاون ارکان و امور مشترک ستاد کل نیروهای مسلح بود.

/////////به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان،  امیر سرتیپ امیر حاتمی از فرماندهان ارتش ایران است و ۵۱ سال سن دارد.

وی در دولت یازدهم جانشین سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بود.

امیر حاتمی پیش از انتصاب به عنوان جانشین وزیر دفاع در آبان ۱۳۹۲، جانشین معاون ارکان و امور مشترک ستاد کل نیروهای مسلح بود.

امیر حاتمی روز سه شنبه 17 مرداد 96، توسط حسن روحانی رئیس جمهور دوازدهم به عنوان وزیر پیشنهادی دفاع به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد شد.