بیمه البرز نمایندگی ملاشاهی کد6595

زاهدان خیابان طالقانی جنب مخابرات روبرو امور مشترکین تلفن همراه

بیمه البرز نمایندگی ملاشاهی کد6595

زاهدان خیابان طالقانی جنب مخابرات روبرو امور مشترکین تلفن همراه

سرکرده منافقین

خبرگزاری میزان- بنا بر اعلام برخی منابع خبری، احتمال آ« می رود که مریم رجوی، سرکرده گروهک تروریستی منافقین برای ادای مناسک حج، به عربستان سعودی سفر کند.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ برخی منابع خبری اعلام کردند: «مریم رجوی» سرکرده گروهک تروریستی مجاهدین خلق(منافقین) به دعوت ملک سلمان پادشاه سعودی برای ادای مناسک حج به عربستان سعودی سفر می کند.

وزیر بهداشت

دیدار «هاشمی» و پدر «سردار قاسم سلیمانی» در یک روستا + تصویر

شناسه خبر: 1162082 سرویس: اجتماعی
عکس

وزیر بهداشت در حاشیه سفر به استان کرمان و بازدید از طرح های تحول سلامت، در یکی از روستاهای جنوب این استان، به دیدار پدر سردار حاج قاسم سلیمانی رفت.

به گزارش سلامت خبرگزاری تسنیم، سید حسن هاشمی - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این دیدار صمیمانه مهمان خانه پدری سردار سلیمانی بود و ساعاتی را در حال و هوای مردان بی ادعای عرصه جهاد به گفت و گو پرداخت.

همچنین لوح یادبود و یک جلد کلام الله مجید به پاس تربیت فرزندی صالح و خداجوی که خود را وقف دفاع از مرز و بوم کشور کرده است، به پدر سردار سلیمانی اهدا شد.

به گزارش وزارت بهداشت، در متن این لوح یادبود آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز نام سردار رشید سپاه اسلام، حاج قاسم سلیمانی از مرزهای ایران عزیز فراتر رفته است؛ نامی که برای دشمنان خدا و خلق او، نشانی از غضب الهی است و برای مردم منطقه نماد آرامش و امنیت.

خوشا بر احوال او و درود پروردگار بر شما که در پناه تقوا، مهر و اخلاق نیک‌تان، از آن نوجوان پرشور و جسور دیروز، دلاور مردی خداجوی و حقیقت‌خواه از جمع سربازان امام زمان(عج) و حامی مظلومان تربیت یافت؛ بالید و رشد کرد.

عمرش چو نامش بلند و  سایه‌ی پر مهر شما پدر گران‌قدر بر سرش مستدام باد.

دکتر سید حسن هاشمی - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

حجت الا سلام پژمان فر

تکرار/ حجت‌الاسلام پژمان‌فر به تسنیم خبر داد



حجت‌الاسلام پژمان‌فر رئیس کارگروه هنر و رسانه مجلس

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از ارسال نامه نمایندگان مجلس به رئیس‌جمهور خبر داد.

حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، با اشاره به  ارائه نامه‌ای از سوی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به  حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان، اظهار کرد: با توجه به اینکه احساس می‌شود روحانی در مقایسه با گذشته در جلسات هیئت دولت حضور مؤثری نداشته و بخشی از وظایف اصلی و قانونی رئیس جمهور را  به معاون اول خود واگذار کرده و شخصاً به مسائل انتخاباتی ریاست جمهوری سال 96 می‌پردازد، گروهی از نمایندگان مجلس  طی نامه‌ای تذکرآمیز این موضوع را  به هیئت رئیسه مجلس اعلام کرده‌اند.

وی افزود: علاوه بر بنده، خانم چنارانی نماینده مردم نیشابور و آقایان حسن نوروزی نماینده مردم رباط‌کریم، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه، جواد کریمی قدوسی نمایندگان مردم مشهد و کلات و اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد این نامه را امضاء کرده‌اند.

متن نامه 6 تن از نمایندگان خانه ملت به روحانی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، متن نامه 6 نماینده مجلس شورای اسلامی به‌شرح زیر است:

«جناب آقای رئیس جمهور، جناب‌عالی در شرایطی که ملت ایران از مسائلی همچون رکود عدم موفقیت در اجرای برجام و تبیین قدرت هسته‌ای آزرده می‌باشند، تقریباً اداره کشور را به معاون اول خود تفویض نموده‌اید و در جلساتی مهم همچون شورای پول و اعتبار، شورای اشتغال و... شرکت نمی‌کنید.

متأسفانه این عدم حضور شما در فعالیتهای دولت به‌دلیل صرف وقت برای پروژه انتخابات ریاست جمهوری سال آینده اختصاص داده شده است که حتی دسترسی وزرا به جناب‌عالی سخت شده است.

جناب آقای رئیس جمهور، اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی می‌بایست هدف اصلی دولت باشد و این تنها راه عبور از مشکلات موجود می‌باشد و مردم از شما انتظار دارند به‌عنوان سکاندار قوه مجریه با حضور فعال و مؤثر در جلسات دولت و دیگر فعالیتهای مربوط به قرارگاه اقتصاد مقاومتی و اقدام انقلابی بر موضوع مبارزه با قاچاق کالا، تمام وقت و تلاش خود را در راه خدمت به مردم صرف نمایید تا ان‌شاءالله با روحیه جهادی و انقلابی تمام اعضای دولت شاهد رشد و تعالی جمهوری اسلامی ایران و برطرف شدن مشکلات مردم صبور و مؤمن باشیم».

انتهای پیام/*

رهبر معظم انقلاب

 پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR فیلمی ویژه از «برنامه کاری رهبر انقلاب در طول یک روز» رهبر معظم انقلاب را منتشر کرد.

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه ای، در ادامه این مطلب که به همراه فیلمی منتشر شده آمده است:

حضرت آیت الله خامنه ای: «همه باید تلاش کنیم، شما یک جور تلاش می کنید، من یک جور تلاش می کنم. خب، الحمدلله شما جوان هستید، تلاش تان هم آسان تر و هم موفق تر است.

ما دیگر سنین پیری و در واقع به طور متعارف سنین بازنشستگی مان است. منتها ما بازنشستگی نداریم، ما تا آن دم آخر باید حرکت کنیم. لکن کار خودمان را می کنیم.

من به شما عرض بکنم، بنده همین روزهایی که الان در خدمت شما هستیم من کارم را از ساعت پنج صبح شروع می کنم. یعنی شروع کار من از ساعت پنج صبح است. بعد از نماز صبح می روم مشغول کار می شوم، تا بعد بیاییم و درس بگوییم، بعد برویم یک استراحتی بکنیم، باز مشغول کار بشویم تا ظهر و تا عصر و حالا تا هر وقت که بشود، تا شب.

الان هم که نزدیک ساعت ده است. بنده ساعت ده و ربع، ده و نیم معمولا دلم می خواهد بخوابم اگر بشود.

کار باید کرد برادران هرچه می توانید از این جوانی استفاده کنید، جوانانتان را هم تشویق کنید کار بزرگی در پیش دارید برای اداره این کشور، این کشور به شما جوان ها در آینده احتیاج دارد.»

پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR فیلم این بخش از بیانات رهبر انقلاب را در دیدارجمعی از پاسداران سپاه حفاظت ولیّ امر و خانواده های آنان منتشر می نماید.

لاریجانی

در همایش سازمان اطلاعات خارجی وزارت اطلاعات؛
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت وزارت اطلاعات در عرصه اطلاعات خارجی مثبت بوده و تحرک چشمگیری از فعالیت این وزارتخانه مشاهده می شود.
کد خبر: ۳۲۷۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
به گزارش صدخبر "علی لاریجانی" رئیس مجلس شورای اسلامی ایران روز چهارشنبه (27 مرداد 95) با حضور در همایش سازمان اطلاعات خارجی وزارت اطلاعات به سخنرانی پرداخت.

لاریجانی ضمن ابراز خوشنودی از حضور در جمع سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: برای من افتخار است که در محضر شما عزیزان که خدمتگزاران واقعی نظام هستید، دقایقی حضور پیدا کرده ام.

وی ضمن تشکر از همه بخش های وزارت اطلاعات و شخص وزیر اطلاعات اظهار داشت: کار شما بسیار ارزشمند است چرا که در راستای حفظ نظام فعالیت می کنید و البته مخاطراتی را هم برای شما به همراه دارد که از چشم مسئولین پوشیده نیست.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: چه در بحث آزادی زندانیان ایرانی خارج از کشور و چه در بخش هسته ای، وزارت به خوبی نقش خود را ایفا کرد و همه اینها نشان می دهد که وزارت اطلاعات وارد کار اصلی خود شده است.

وی تاثیرگذاری وزارت در تصمیم گیری های کلان کشور و هم در دفع تهدیدات را ستود و تلاش های صورت گرفته را قابل تقدیر دانست.

رئیس قوه مقننه سپس به ارائه تحلیل خود از شرایط روز کشور در عرصه منطقه و جهان پرداخت و گفت: یکی از جریاناتی که طی سالهای گذشته در خاورمیانه به وجود آمد، از بین رفتن و درگیر شدن ارتش های کشورهای منطقه است. کشورهایی مثل عراق، سوریه، پاکستان، ترکیه، مصر و... که این وضع به نفع رژیم صهیونیستی است.

وی ادامه داد: در حال حاضر، تنها نیروهای مسلح و سرویس اطلاعاتی ایران این توانایی را دارند که در مقابل ارتش رژیم صهیونیستی قد علم کرده و این از یک سو مایه ی مباهات است و از جهت دیگر خطرناک.

لاریجانی پدیده ی شوم تروریسم که به شکل بی سابقه ای منطقه را دچار التهاب کرده، نگران کننده توصیف کرد گفت: طبیعی است که در چنین شرایطی سرویس های اطلاعاتی دشمن به آنان کمک می کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیاست های آمریکا در غرب آسیا، نداشتن درک درست رهبران آمریکا از شرایط منطقه را یکی از معضلات موجود خواند که موجب خسارت زیادی به مسلمانان شده است.