بیمه البرز نمایندگی ملاشاهی کد6595

زاهدان خیابان طالقانی جنب مخابرات روبرو امور مشترکین تلفن همراه

بیمه البرز نمایندگی ملاشاهی کد6595

زاهدان خیابان طالقانی جنب مخابرات روبرو امور مشترکین تلفن همراه

خاطره سردار یزدی

خاطره سردار یزدی از معجزه قرآن در جبهه‌های جنگ

فارس نوشت: فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) در جمع فعالان قرآنی بسیج ضمن بیان خاطره ای از معجزه قرآن در جبهه‌ها گفت: همه موفقیت امروز ما به برکت قرآن است و قطعاً از این پیچ تاریخی هم عبور می‌کنیم و دشمن به زانو درمی‌آید.

محفل قرآن و بسیج همزمان با هفته بسیج و سالروز تأسیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ باحضور سردار محمد یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) برگزار شد.

در این برنامه سردار یزدی طی سخنانی برکت فعالیت‌های قرآنی را برای همه جامعه دانست و گفت: امروز اگر ما توفیقی داریم و اگر دشمن در مقابل ما به زانو در می‌آیدبه خاطر توجه به قرآن در جامعه است و ما مدیون آیه‌آیه‌هایی هستیم که توسط عاشقان این کتاب آسمانی قرائت می شود.

وی ادامه داد: شک نکنید امروز ما به برکت قرآن و اهل بیت(ع) از این پیچ تند تاریخی عبور می کنیم و دشمنانی که برای ما دندان تیز کرده‌اند راه به جایی نخواهند برد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) با بیان خاطره‌ای از دوران دفاع مقدس گفت: سال ۱۳۶۲ در ارتفاعات کانی‌مانگا در محاصره دشمن بودیم و تعدادی از بچه‌ها مجروح شده بودند و باید آنها را به هر طریق به عقب باز می‌گرداندیم. منطقه کوهستانی و به صورت شیار شیار بود و باید از همین طریق مجروحان را به عقب می‌آوردیم. به راه افتادیم و در میانه راهعده‌ای عراقی درست در مسیر ما قرار داشتند و مشغول سیگار کشیدن بودند.

وی ادامه داد: ما چاره‌ای نداشتیم و باید به هرطریق بود از میان آنها عبور می‌کردیم. آیه شریفه وجعلنا من بین ایدیهم سدا را خواندیم و تفنگ‌ها را مسلح کردیم که در صورت شلیک عراقی‌ها ما هم به آنها شلیک کنیم و در واقع خود را برای درگیری با آنها آماده کردیم زیرا باید به هر طریق بود عبور می‌کردیم. آیه را خواندیم راه‌افتادیم و عجیب است از میان آنها عبور کردیم، ما دیدند اما هیچ عکس‌العملی نشان ندادند و ما عبور کردیم.

2929

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.