بیمه البرز نمایندگی ملاشاهی کد6595

زاهدان خیابان طالقانی جنب مخابرات روبرو امور مشترکین تلفن همراه

بیمه البرز نمایندگی ملاشاهی کد6595

زاهدان خیابان طالقانی جنب مخابرات روبرو امور مشترکین تلفن همراه

منصوریان

علیرضا منصوریان در تماس تلفنی با جعفر کاشانی گفته بود:«منافع تیم خودم را می بینم وگرنه مخلص سرخابی ها هستیم.»
به گزارش مشرق‌‌‌، بعد از دستگیری سوشا مکانی، پرسپولیس سریعا به دنبال جذب دروازه افتاد و تا دیروز، خبرها حکایت از حضور علیرضا بیرانوند در جمع قرمزها داشت.

این بازیکن هم دیروز به نزدیکان خود گفت تا زمانیکه تکلیفش روشن نشود، ترجیح می دهد سکوت کند. در همین حال، روز گذشته جعفر کاشانی عضو هیات مدیره پرسپولیس با علیرضا منصوریان سرمربی نفت تهران تماس گرفت و از خواست تا برای حضور بیرانوند در این تیم رضایت دهد.

منصوریان در این تماس تلفنی رو به کاشانی گفت: «اصلا بحث قرمز و آبی نیست. بحث این نیست که چون من استقلالی ام، به پرسپولیس بازیکن نمی دهم. من به فکر منافع تیم خودم هستم. اگر چیزی تا الان گفته ام به خاطر منافع نفت تهران بوده ولی در نهایت همگام با تصمیمات مدیریتی رو به جلو می روم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.