بیمه البرز نمایندگی ملاشاهی کد6595

زاهدان خیابان طالقانی جنب مخابرات روبرو امور مشترکین تلفن همراه

بیمه البرز نمایندگی ملاشاهی کد6595

زاهدان خیابان طالقانی جنب مخابرات روبرو امور مشترکین تلفن همراه

حدیث

عدة الداعى روى غن زبور داود علیه السّلام‏

یقول اللّه تعالى‏

یابن ادم تسألنى و امنعک لعلمى بما ینفعک ثم تلح على بالمسالة فاعطیک ما سألت فتستعین به على معصیتى فاهم بهتک سترک فتدعونى فاستر علیک، فکم من جمیل اصنع معک و کم من قبیح تصنع معى، یوشک ان اغضب علیک غضبة لا ارضى بعدها ابداً.

اى فرزند آدم حاجت از من مى‏طلبى ولى من بر آورده نمى‏کنم، چرا که به منافع تو آگاهم (و مى‏دانم این را که از من مى‏خواهى ضرر بتو مى‏زند) سپس تو نسبت به خواسته‏ات اصرار مى‏کنى، در نتیجه آنچه که مى‏خواهى به تو مى‏دهم. آنگاه از همان داده‏هایم بر معصیت و گناه کمک مى‏جوئى. پس اراده مى‏کنم که آبروى تو را بریزم. و تو دست به دعا بلند مى‏کنى. و من آبروى تو را حفظ مى‏کنم. چقدر با تو با خوبى بر خورد کنم و تو چقدر با بدى و زشتى با من معامله مى‏کنى.

نزدیک است نسبت به تو به گونه‏ئى خشمگین شوم که بعد از آن هیچگاه راضى نگردم
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.