بیمه البرز نمایندگی ملاشاهی کد6595

زاهدان خیابان طالقانی جنب مخابرات روبرو امور مشترکین تلفن همراه

بیمه البرز نمایندگی ملاشاهی کد6595

زاهدان خیابان طالقانی جنب مخابرات روبرو امور مشترکین تلفن همراه

حدیث

بالاسانید الثلاثه عن الرضا عن ابائه علیهم السلام قال. قال رسول اللّه صلى اللّه علیه و آله؛

یقول الله تبارک و تعالى

یابن ادم ما تنصفنى؛ اتحبب الیک بالنعم و تتمقت الى بالمعاصى خیرى علیک منزل و شرک الى صاعد و لا یزال ملک کریم یأتینى عنک فى کل یوم و لیلة بعمل قبیح.

یابن ادم لو سمعت وصفک من غیرک و انت لا تعلم من الموصوف لسارعت الى مقته.(5)

اى فرزند آدم چرا انصاف نمى‏دهى؛ من بوسیله نعمتهاى خود، محبوب تو مى‏شوم و تو بوسیله گناهان در نزد من مبغوض مى‏شوى - خیر و رحمت من به سوى تو نازل مى‏گردد و شرت به سوى من بالا مى‏آید و پیوسته فرشته‏ئى بزرگوار در هر شب و روز برایم عمل قبیحت را گزارش مى‏دهد.

اى فرزند آدم اگر وصف خود را از دیگرى بشنوى و حال آنکه ندانى مورد نظر، خودت مى‏باشى هر آینه نسبت به چنین فردى خشمگین خواهى شد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.