بیمه البرز نمایندگی ملاشاهی کد6595

زاهدان خیابان طالقانی جنب مخابرات روبرو امور مشترکین تلفن همراه

بیمه البرز نمایندگی ملاشاهی کد6595

زاهدان خیابان طالقانی جنب مخابرات روبرو امور مشترکین تلفن همراه

ترامپ

    
۳۹۵/۸/۲۷ |


radio button تغییر موضع ۱۸۰ درجه‌ای ترامپ درباره آرای الکترال!

میلیاردر نیویورکی پس از پیروزی نظرش را درباره نظام انتخاباتی آمریکا تغییر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از واشینگتن پست، دونالد ترامپ - رئیس جمهور منتخب آمریکا - که پیشتر مشروعیت آرای الکترال را در نظام انتخاباتی آمریکا زیر سوال برده بود، اکنون پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری هفته گذشته، نظر خود را درباره آن تغییر داده است. 

 

وی در جریان رقابت‌های انتخاباتی 2012 در واکنش به پیش‌بینی‌هایی که نشان می‌دادند «میت رامنی» نامزد وقت جمهوری‌خواهان ممکن است آرای مردمی بیشتری نسبت به باراک اوباما رقیب دموکرات خود به دست آورد اما در شمارش آرای اکترال، نتیجه انتخابات را به او واگذار کند، در حساب توییتر خود از انتخاب رئیس جمهور با آرای الکترال با عنوان "یک فاجعه" برای دموکراسی آمریکا یاد کرد.

 

وی چندی بعد در یک پست توییتری دیگر نیز نوشت: انتخاب رئیس جمهور با آرای اکترال به جای آرای مردمی "بی‌عدالتی" است و جهان به خاطر نظام انتخاباتی ما به ما می‌خندد!

 

اما ترامپ اکنون که با همین روش در انتخابات پیروز شده است، شب گذشته در یک تغییر موضع آشکار نسبت به سال 2012،‌ در حساب توییتر خود نوشت: آرای الکترال نشانه نبوغ نظام انتخاباتی آمریکاست و باعث می‌شود تمامی ایالت‌ها از جمله ایالت‌های کوچک وارد بازی انتخابات شوند.

   




radio button

نظرات 1 + ارسال نظر
dokhi پنج‌شنبه 27 آبان 1395 ساعت 22:06 http://love24.shop.tm/

سعادت و خوشبختی رو براتون آرزومندم... خوشحال میشم به منم سر بزنین نیومدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
9861

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.